شناسهٔ خبر: 31242005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئولین برای این ملت بصیر و آگاه گامی بردارند

مردم همگام با ولایت، جلوتر از مسئولین – مسئولین برای این ملت بصیر و آگاه گامی بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، درود و سلام خدا بر ملت قهرمان، بصیر و بیداردل ایران اسلامی که در ۲۲ بهمن ۹۷ برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را به زیبایی هرچه تمام‌تر ورق زدند. واقعا چه زیبا و تماشایی بود این حضور با صلابت که کم از معجزه نداشت. حضوری که آرزو‌های پوچ و خیال باطل دشمنان بزدل و احمق را که هنوز پس از گذشت ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی این ملت بزرگ را نشناخته اند لگدمال کرد و به زباله دان انداخت.


۲۲ بهمن امسال هم مهم بود و هم متفاوت. مهم از این جهت که دشمن برای آن "تدارک جدی" دیده بود و متفاوت بود چون، به رغم همه مشکلاتی که بی تدبیری برخی از مسئولین در مقابل مردم قرار داده است، اما همه مردم زیر برف و باران و در سرمای زمستان آمدند. مهم بود، چونکه ۲۲ بهمن امسال انقلاب ما به بلوغ رسید و ۴۰ ساله شد و جشن چهل سالگی انقلابمان به برکت حماقت دشمن با شکوهتر از همیشه برگزار شد.


۲۲ بهمن امسال مردم نشان دادند اینکه امام راحل می‌فرمود: «ملت ایران بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) هستند» یعنی چه.

و، اما این حضور باشکوه و کم نظیر پیام‌های بزرگ و معناداری با خود به همراه داشت. هم برای دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی و هم برای مسئولینی که باید خدمتگزاری به این ملت عزیز افتخارشان باشد.

پیام اول:
حضور کم نظیر و باشکوه ملت بزرگ ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی یک پیام بزرگ به دشمنان قسم خورده این ملت مخابره کرد و اینکه دشمنان ما باید بدانند در تقابل با کشور جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با سد محکمی به نام ملت ایران روبرو هستند و سرنوشت این کشور به دست مردمی است که پیروزی آن به دست توانای همین مردم رقم خورده است و دشمن کور باید قدری چشمان خود را به روی واقعیت‌ها باز کند و بدانند ملتی که افتخارش شهادت است اجازه کوچکترین تعرضی به دشمنان نخواهند داد و با جان و دل و از اعماق وجود پای انقلاب الهی و ارزش‌های آن ایستاده اند. ملت ایران با حضور خود به دشمنان فهماندند که ملتی که در مکتب اهلبیت (علیهم السلام) درس شرف و عزت و آزادگی فراگرفته است دریغا که لحظه‌ای تن به ذلت دهدو در مقابل دشمن از پای بنشیند؛ لذا پیام بزرگ حضور مردم به دشمنان این انقلاب این بود که آرزوی براندازی این انقلاب را به گور خواهید برد همانگونه که پیشینیان شما این آرزو را به گور بردند.

پیام دوم:
مخاطب دیگر پیام حضور با شکوه مردم مسئولین محترم کشور هستند. مسئولین باید به خوبی درک کرده باشند که داشتن چنین مردمی، افتخاری است بس بزرگ و باید قدردان این مردم بود. چگونه؟

کاستن از مشکلات اقتصادی و بیکاری، انتظار زیادی نیست. رسیدن به این هدف نیز، کار سختی نیست. وضعیت امروز حاصل چشم دوختن به دستان دشمن است. خاصیت دشمن هم، کینه توزی، بدعهدی و دشمنی است. ۶ سال به امید چند کشور بد عهد و بدسابقه نشستیم نتیجه اش شده است "وضعیت امروز".

باداشتن چنین مردمی پیمودن قله‌های پیشرفت، کار سختی نیست. در ۲۲ بهمن با کمک همین مردم بینی دشمن به خاک مالیده شد. با کمک و اتکا به توان و ظرفیت بالای همین مردم می‌توانیم خودمان مشکلات کشورمان را حل کنیم اگر مسئولین ما باور داشته باشند که «ما می‌توانیم».

نویسنده :احمد قربانی پور

حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال

نظر شما