شناسهٔ خبر: 31238629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه سمنان:

روحانیت با حرکت در مسیر درست الگوی مردم باشد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: روحانیت اگر در مسیر درست حرکت کند، می تواند بهترین الگو برای مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز دوشنبه در دیدار با رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی عراق در دفتر امام جمعه سمنان، بیان کرد: مردم از مسئولان و به خصوص روحانیت توقعاتی دارند که باید با انجام درست وظایف به این انتظارات پاسخگو بود.
وی گفت: روز قیامت از نخستین مسائلی که از انسان سوال می شود، عمل به علم است.
امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت وظایف مسئولان دستگاه های اجرایی، روحانیون و علما، اضافه کرد: داشتن مسئولیت و عمل به وظایف بسیار مهم و سنگین است که باید مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله شاهچرغی ادامه داد: مردم از مرجعیت توقع یکی بودن حرف و عمل را دارند، مردم از مرجعیت توقع دارند که حرف و عملشان با هم مطابقت داشته باشد.
امام جمعه سمنان، به ضرورت ساخت حسینیه برای زائران سمنانی در نجف اشرف اشاره و بیان کرد: ساخت حسینیه در شهر نجف برای مردم این استان به منطور کاهش هزینه های زیارت، بسیار مهم و ضروری است که باید به این امر اهتمام داشت.
رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی عراق به منظور شرکت در گردهمایی فعالان اربعین و مدیران موکب های استان سمنان و شرکت در آیین تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه ای فجر، به این استان سفر کرده است.
7342م/6103

نظر شما