شناسهٔ خبر: 31238543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ریاض: بن‌سلمان قصد خرید منچستریونایتد را ندارد

تهران- ایرنا- «ترکی الشبانه» وزیر فرهنگ و رسانه عربستان سعودی با انتشار توییتی گزارش های منتشر شده در خصوص پیشنهاد 3.8 میلیارد یورویی «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور برای خرید باشگاه منچستریونایتد را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز دوشنبه نوشت: وزیر فرهنگ و رسانه سعودی در واکنش به گزارش های منتشر شده در مورد تلاش ولیعهد این کشور برای اغوای مالکان باشگاه منچستریونایتد و ترغیب آنان به فروش سهام این تیم، به شبکه های مجازی متوسل شد.
الشبانه با انتشار توییتی ضمن رد گزارش ها مبنی بر ابراز تمایل «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور برای خرید باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که جلسه برگزار شده بین طرفین تنها بر سر مسائل مربوط به اسپانسرینگ بوده است.
الشبانه در توییتر نوشت: گزارش ها مبنی بر تمایل محمد بن سلمان برای خرید باشگاه کاملا کذب بوده و باشگاه منچستریونایتد به منظور اهدای امتیاز اسپانسرینگ جلسه ای را با مقامات صندوق سرمایه گذاری ملی عربستان موسوم به PIF برگزار کرده است.
روزنامه انگلیسی سان روز گذشته در مطلبی مدعی شد که بن سلمان پیشنهاد 3.8 میلیارد دلاری خود را برای خرید یکی از باشگاه های پرآوازه انگلیسی ارائه داده است.
این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده بود که پیشنهاد اولیه در اکتبر 2018 مطرح شده اما تنش های به وجود آمده پس از قتل مشکوک «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد آل سعود در کنسولگری عربستان در استامبول، موجب ایجاد وقفه در روند پیشرفت مذاکرات شده است.
ورزشی**3991**2024

نظر شما