شناسهٔ خبر: 31237321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با معرفی نفرات برتر:

مسابقات قرانی محلات ده گانه روستای ده بالا به کار خود پایان داد

مسابقات قرانی محلات ده گانه روستای ده بالا با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسابقات قرانی محلات ده گانه روستای ده بالا با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش یزد در این مراسم گفت: مسئولین و اعضای هیئت های محلات ده گانه ده بالا یزد  که در این دوره از مسابقات با حضور صمیمی و پورشور خود، مژده وحدت را اعلام داشتند.

این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در محلات ده بالا برگزار شد که نفرات برتر به شرح زیر است:

در رشته قرائت تقلیدی زیر 15 سال، آیدین محمودی و حجت منتظری رتبه سوم؛ امیر حسین علیپور، رتبه دوم؛ محمد محسن زاده، رتبه دوم را کسب کردند.

در رشته قرائت تقلیدی 15 تا 30 سال نیز عرفان شیخعلیشاهی و حجت قرقچیان، رتبه سوم؛ صادق یوسفیان زاده، رتبه دوم؛ ابوالفضل منتظری رتبه اول را بدست آوردند.

در رشته قرائت تحقیق بالای 30 سال نیز وحید پاک طینت و محمد جواد قرقچیان، رتبه سوم؛ سعید باغشاهی، رتبه دوم؛ مجید طالبی، رتبه اول کسب کردند و  در رشته قرائت ترتیل بالای 30سال نیز یعقوب پهلوانی و محمد کلانتری، رتبه سوم؛ محمد رضا قرقچیان، رتبه دوم؛ سید احمد میردهقان  نیز رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

نظر شما