شناسهٔ خبر: 31237157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه قم:

همدلی میان نیروهای مسلح قم بسیار بالاست

قم- ایرنا- فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم، همدلی میان نیروهای مسلح استان را بسیار زیاد دانست و گفت: آمادگی نیروهای مسلح در سربازی ولایت برای انجام وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی، روز به روز در حال ارتقاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمدتقی شاهچراغی روز دوشنبه در جمع کارکنان نیروهای مسلح قم در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) این استان با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افزود: قم بیش از 6 هزار شهید و دهها هزار جانباز و رزمنده در به انقلاب تقدیم کرده که از نظر تعداد شهید و جانباز به نسبت جمعیت خود، دومین استان کشور است.
وی وجود حرم حضرت معصومه (س) ، حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید را از جمله ظرفیت های مهم دینی و اجتماعی این استان دانست و ادامه داد: مردم انقلابی قم در هر صحنه ای که نیاز انقلاب اسلامی بوده است حضور داشته اند و پشتیبانی خود از نظام و ولایت را نشان داده اند.
وی با تجلیل از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: آنان با وجود همه مشکلات اقتصادی دراین راهپیمایی شرکت کرده و همراهی و پشتیبانی خود را از انقلاب و آرمان های امام(ره) و شهدا نشان دادند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
7404/ 6133/

نظر شما