شناسهٔ خبر: 31237120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارشهای رگباری در خراسان رضوی شدت می گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته کنونی در بیشتر مناطق این استان شدت می گیرد.

صاحب‌خبر -

مرتضی اثمری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت سامانه بارشی که از چند روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده است به طور متناوب و با شدت و ضعف متفاوت تا روزهای پایانی این هفته ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: شب گذشته بارش باران در 10 شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به سرخس با حدود 3 میلی متربوده است و میزان بارندگی مشهد طی این مدت یک میلی متر گزارش شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با پیش بینی افت دما در روز چهارشنبه هفته کنونی نسبت به روز پیش از آن گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 9 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز چهارشنبه با افتی چشمگیر به سه درجه می رسد.
اثمری افزود: پیش بینی می شود کمینه دمای هوا مشهد طی چهارشنبه شب به شش درجه زیر صفر برسد که این میزان در مناطق سردسیری تا 10 درجه زیر صفر نیز خواهد رسید.
وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته کوهسرخ با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای 16 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.
1922/3027

نظر شما