شناسهٔ خبر: 31237095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اختصاصی قدسنا/

امضای منشور برائت از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی شخصیت‌های عراقی+ سند

جمعی از شخصیت‌های عراقی با امضای منشوری، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از این روند که ضد مصالح جهان اسلام و برخلاف آرمان های ملت فلسطین است، اعلام برائت کردند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)،  جمعی از شخصیت‌های عراقی با امضای منشوری، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از این روند که ضد مصالح جهان اسلام و برخلاف آرمان های ملت فلسطین است، اعلام برائت کردند.


 در بیانیه منتشر شده از سوی شخصیت های برجسته عراقی در این باره که با عنوان «منشور برائت» منتشر شده آمده است:


بَرَاءَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ إِلَى الَّذِینَ عَاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِکِینَ (سوره توبه، آیه 1)

 پس از آغاز موج کرنش و تسلیم که با عنوان عادی‌سازی روابط، دولت های عربی را در نوردیده است،  آمریکای شرور در تلاش برای نفوذ در برخی از شخصیت های عراقی ضعیف النفس در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است و  در نظر دارد که آنها را وارد روند عادی سازی کرده و با ترتیب دادن مسافرت هایی برای آنها جهت سفر به اراضی اشغالی از این شخصیت ها جهت پروژه های جاسوسی و  و تخریب عراق استفاده کند.


 ما در اینجا با توجه به درد و رنجی که ملت ما در اثر فعالیت های جنایتکارانه جریان‌های تکفیری وهابی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی متحمل شده، واجب شرعی و ملی خود می دانیم که از همه خیانتکاران که وارد روند روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی شده اند اعلام برائت کنیم. بر این اساس تأکید می‌شود:


 ۱. هر فردی که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کند حامی و پشتیبان رفتارها و اقدامات جنایتکارانه این رژیم محسوب شده و بر اساس قانون اساسی عراق با وی برخورد می شود.
 ۲.تعامل و همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی اقدامی  جاسوسی و خیانت به کشور محسوب میشود.
 ۳.ملت عراق و حکومت و جریانهای ملی آن، همه انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و هرکسی که برخلاف این روند فعالیت کند را مسئول دانسته و مستوجب پیگرد های قانونی شرعی، و ملی می داند.


به گزارش قدسنا، این منشور به امضای آقایان اکرم الکعبی، ابومهدی المهندس، هادی العامری و قیس الخزعلی از شخصیت های برجسته سیاسی و نظامی عراق رسیده است.

 

اختصاصی قدسناامضای منشور برائت از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی شخصیت‌های عراقی+ سند 2
انتهای پیام/.م.ت/22

 

 

نظر شما