شناسهٔ خبر: 31234074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام حذفی فوتبال؛

داور دیدار پرسپولیس و پدیده تغییر کرد

تهران - ایرنا - براساس اعلام فدراسیون فوتبال، «اشکان خورشیدی» جایگزین «علیرضا فغانی» برای قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده شهر خودرو در جام حذفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پیش از این کمیته داوران فدراسیون فوتبال فغانی را به عنوان داور وسط این دیدار انتخاب کرده بود ولی به علت ابتلا او به بیماری آنفلوانزا و تب و لرز شدید، خورشیدی جایگزین وی شد.
دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به گزینه های مختلف جهت قضاوت این مسابقه حساس و با توجه به عملکرد مطلوب «اشکان خورشیدی» در مسابقه تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، او را برای قضاوت این دیدار انتخاب کردند.
«محمدرضا ابوالفضلی» و «آرمان اسعدی» کمک های خورشیدی در دیدار پیش رو خواهند بود و «حسن اکرمی» به عنوان داور چهارم این دیدار در کنار زمین حضور خواهد داشت. همچنین «یاسر همرنگ» و «محمد عطایی» داوران پشت دروازه این دیدار هستند و «ایرج نظری» نیز وظیفه نظارت را بر عهده دارد.
دو تیم پرسپولیس و پدیده در حالی از ساعت 17و 15 دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند که دیدار رفت و برگشت این دو تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر به سود سرخ پوشان تهران خاتمه یافته بود.
برنده دیدار این دو تیم به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.
ورزشی**9029**1067**

نظر شما