شناسهٔ خبر: 31233832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

1400 پایگاه امداد و نجات، نوروز 98 در سراسر کشور دایر می شود

ایلام - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: یک هزار و 400 پایگاه این جمعیت در قالب طرح امداد و نجات نوروزی سال 98 در محورهای ارتباطی کشور دایر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

مرتضی سلیمی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در ایلام افزود: در اجرای این طرح روزانه چهار هزار و 450 امدادگر در این پایگاه ها فعالیت خواهند داشت.
وی به تجهیزات بکارگیری شده در این طرح اشاره کرد و گفت: یک هزار و 100 آمبولانس، 24 فروند بالگرد امداد و نجات، 465 دستگاه خودرو نجات، یک هزار و 350 دستگاه خودرو عملیاتی نیز بکارگیری شده که نسبت به پارسال پنج درصد افزایش دارند.
به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت از 25 اسفندماه امسال آغاز و تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
سلیمی اظهار کرد: علاوه بر این طرح راهنمایی مسافران نوروزی نیز با مشارکت سازمان جوانان این جمعیت اجرا می شود که خدمات فرهنگی، اجتماعی و ... را به میهمانان نوروزی ارائه خواهند کرد.
به گفته وی، طرح امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی این جمیعت امسال با هدف کاهش تلفات و حوادث جاده ای نوروز 98 با گستردگی و تنوع بیشتری در محورهای ارتباطی این استان اجرا خواهد شد.
مسئولان جمعیت هلال احمر کشور صبح یکشنبه به منظور بازدید از آشیانه بالگرد امداد و نجات، افتتاح انبار و ساختمان اداری هلال احمر ایلام و دیدار با مسئولان به این استان سفر کردند.
7171/6119

نظر شما