شناسهٔ خبر: 31232284 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۱۴ اجرا در آخرین روز از جشنواره موسیقی فجر

71574

۱۴ اجرای متفاوت در ششمین روز از سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در شش سالن کنسرت به روی صحنه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تالار وحدت تهران در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر ابتدا میزبان «ارکستر ایسو» خواهد بود؛ این اجرا ساعت ۱۸:۳۰ به رهبری مازیار یونسی برگزار می‌شود. سپس در ساعت ۲۱:۳۰ هوشیار خیام به تکنوازی پیانو می‌پردازد.

تالار رودکی نیز ساعت ۱۸:۳۰ میزبان «کُر شهر تهران» به سرپرستی مهدی قاسمی خواهد بود. همچنین گروه «بربطیان» به رهبری حسین بهروزی نیا ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه این تالار می‌رود.

گروه «یاغلیق» به سرپرستی ساناز نامداری و گروه اسماعیل عظیمی در یک سانس مشترک ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. همچنین گروه «رخداد» به رهبری سهند شکرزاده و تکنوازی پیانو با اجرای سارا صوفی سیاوش در یک سانس مشترک ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهند رفت.

گروه «تنور تریو» به سرپرستی میلاد زنده نام و گروه «علی پرکار» هم در یک سانس مشترک ساعت ۱۹ در برج آزادی اجرا خواهند داشت.

گروه موسیقی «میسان اهوازی» به سرپرستی مهدی سواری و «شالو بوشهر» به رهبری عبدالله مقاتلی مطلق در سوره حوزه هنری به روی صحنه می‌روند.

همچنین محسن ابراهیم‌زاده در دو سانس به برج میلاد تهران می‌رود و برای هوادارانش در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ می‌خواند.

«گوشه‌های اصفهان» و «هزار دستان امیر جاهد» نام مستندهای موسیقایی است که ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سیف‌الله داد خانه سینما اکران می‌شود. همچنین مستند «آخرین بخشی» ساعت ۱۸:۳۰ در این سالن به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام

نظر شما