شناسهٔ خبر: 31231692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با تجلیل از نفرات برتر

المیپاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب به کار خود پایان داد

المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب و جشنواره آوای سرو با حضور پرشور جوانان و نوجوانان قمی در شهر مقدس قم به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب و جشنواره آوای سرو با حضور پرشور جوانان و نوجوانان، خانواده‌ها و جمعی از مسئولان شهری در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در 90 مسجد و با شرکت چهار هزار و 700 نفر از خواهران و برداران مسجدی برگزار شد، عنوان کرد: استقبال نوجوانان مسجدی استان قم از این المپیاد ورزشی فراتر از انتظار بود هر چند در این راستا باید از رویکرد مسجدمحوری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از برگزاری برنامه‌ها در 90 مسجد، در هشت محله و مسجد مسابقات ورزشی دنبال شد و در پایان در دو مسجد مسابقات نهایی به پایان رسید و در آن نفرات برتر انتخاب شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: سرود آوای سرو از دیگر برنامه‌های مهمی بود که در راستای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دنبال شد و از 60 گروه برتر بیش از 20 گروه دارای آثار فاخری بودند و بیش از هزار و 500 نفر نیز در مجموع در این جشنواره شرکت کردند.

معاون دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان قم تصریح کرد: پیوند میان مسجد، محلات و خانواده‌ها می تواند رویکرد مهم مسجدمحوری را در شهر قم تقویت کند.

در پایان این مراسم، برترین‌های جشنواره با دریافت هدایایی توسط ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/78023*40

نظر شما