شناسهٔ خبر: 31230938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تروریست‌های جنایتکار که به دستور اربابان شرور خود ناجوانمردانه سپاهیان عزیز پاسدار را به شهادت رساندند بدانند نظام برای جمع کردن بساط جرثومه‌های فساد با اقتدار عمل خواهد کرد. ملتی که پنجه در پنجه استکبار انداخته به‌زودی پاسخ دندان‌شکن به تروریست‌ها خواهد داد و این پاسخ عبرت‌آموز خواهد بود.
0609---0915
* از سخنان فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه که گفت از عاملان و حامیان حمله تروریستی زاهدان سخت انتقام می‌گیریم، احساس امنیت و آرامش کردیم. به عنوان یک شهروند عادی از این عزیز تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله زمان انتقام به زودی فرا برسد.
6568---0912
* حادثه تروریستی دشمن علیه خانواده بزرگ سپاه در زاهدان که بعد از مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت همه ما مردم را ناراحت کرد. این جنایت را محکوم کرده و خواستار انتقام شدید سپاه از ضد انقلاب و حامیان آنها در کشورهای همسایه هستیم.
گل بهار
* آقای آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور به جای محکوم کردن حادثه تروریستی ضدانقلاب علیه سپاهیان کشور در زاهدان خود را جای نظام گذاشته و اعلام کرده موافق با انتقام این حادثه نیستیم. آیا ایشان این مقدار درک ندارد که در چنین فاجعه‌ای نمک بر زخم خانواده‌های داغدیده نپاشد؟
سوری از تهران
* به آقای آشنا بگویید، شما آشنا نیستید، شما غریبه با این کشور و ملتید!
خداوردی- شهرک وحیدیه شهریار
* آیا آقای آشنا مشاور رئیس‌جمهور اگر یکی از عزیزانش در این ترور کور ضدانقلاب کشته می‌شد بازهم با انتقام مخالفت می‌کرد؟ امیدواریم عقاید ایشان سر از مخالفت با ضروریات دین در نیاورد.
1377---0918
* دولتمردان به جای محکوم کردن پیاپی حادثه تروریستی ضدانقلاب علیه نیروهای سپاه بهتر این است که با تقویت نیروهای مسلح نگذارند زمینه‌های شکل‌گیری این فجایع به وجود بیاید.
احمدزاده
* رئیس دفتر رئیس‌جمهور با هدف تهدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته نمی‌شود مجمع قانون پالرمو و CFT را رد کند ولی مسئولیت عواقب آن با دولت باشد. آیا این آقا این مقدار هم از قانون اطلاع ندارد که مصوبه مجمع، مصوبه نظام است و دولت هم در چارچوب نظام فعالیت می‌کند؟
عشقی
* لطفا اسامی موافقین تصویب پالرمو را اعلام نمایید تا ملت دوباره در انتخابات آتی، کلاه گشاد دیگری بر سرشان نرود!
5364---0912
* دولتمردان اگر درصدی از توانی را که برای به تصویب رساندن قانون پالرمو و CFT گذاشتند به گره‌گشایی از مشکلات روزمره مردم اختصاص می‌دادند وضع زندگی مردم به مراتب بهتر بود. متأسفانه هیچ هنری غیر از نگاه به خارج ندارند و تا امروز هم از خارج آبی برای کشور گرم نشده با این وصف درس عبرت نمی‌گیرند و لج‌بازی‌شان بیشتر می‌شود.
صارمی
* امیدواریم کاسبان برجام با گوش سنگین خود پیام ‌رسای 22 بهمن امسال مردم را که به معجزه شبیه بود شنیده باشند و دست از لج‌بازی بردارند.
نیک‌نام
* شماری از اعضای خانواده شهدای اصفهان در انفجار تروریستی اخیر در فضای مجازی اعلام کردند که این جنایت از نتایج برجام است!
دباغ‌زاده
* کاسبان برجام! مرغ 14700 و گوشت 100/000 تومانی نشان از کاربلدی شماست؟ اگر توان اداره کشور را ندارید مثل مرد کار را به کاردان بسپارید! با آب و صابونی که تهیه کرده بودید صورت خود را بشویید و خود را بازنشسته کنید، مردم از این بی‌مبالاتی مسئولان اجرایی واقعا خسته شده‌اند.
اجاقی- تهران
* کاملا پیداست که دولت توزیع گوشت را به موضوع تنش‌آفرینی در داخل جامعه تبدیل کرده است. تا کی می‌خواهند مردم را رنج بدهند؟
دهقانی
* یک ماه به پایان سال باقی است تا دیروز پرتقال کیلویی 2 هزار تومانی خریدار نداشت چطور همان به بالای 6-7 هزار تومان رسید و سیب 4-5 هزاری چطور با قیمت 7-8 هزار تومانی مواجه شد.
محمدی
* سازمان‌های نظارتی- بازرسی با جدیت بیشتری با گرانفروشان برخورد کنند. قیمت بسیاری از اقلام مثل کنسرو ماهی چرا باید 2 برابر شود؟ اینکه دیگر کالای خارجی یا دارای مواد اولیه خارجی نیست؟! با این روند بسیاری از مردم دیگر خوردن برخی غذاها برایشان آرزو می‌شود!
0220---0935
* آیا وقت آن نرسیده که آقای علی مطهری دست از کج‌اندیشی و آسمان و ریسمان بافتن برای توجیه نظرات بی‌ربط خود بردارد. دریغا که او چیزی از معارف بلند پدر شهیدش به ارث نبرده است.
3087---0914
* به دولتمردان آمریکایی مانند جان بولتون که درصدد دادن تنفس مصنوعی به رژیم کودک‌کش اسرائیل هستند باید گفت کار آنان برای بقای رژیم صهیونیستی جان به سر کردن محتضر در رختخواب مرگ است. کار این رژیم جنایتکار تمام است بگذارند زودتر خلاص شود.
7442---0919
* ملت با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدرت خود را به دنیا نشان داد. آقای رئیس‌جمهور شجاعت پیدا کرده چند سال باقی مانده عمر دولت را انقلابی رفتار کند.
2274---0921
* 22 بهمن امسال مردم به صحنه آمدند و همه نقشه‌های شیطان بزرگ آمریکا را به هم زدند. البته آن کسانی که طرفدار غرب هستند ناراحت شدند برای همین تا می‌توانند سر راه ملت و انقلاب سنگ‌اندازی می‌کنند. این خارها و علف‌های هرز همیشه بوده و هستند. مهم جریان انقلاب است که تداوم دارد و جلو آمده است.
9961---0902
* چرا باید دو نفری که یکی زیر 3 میلیون و دیگری بالای 10 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند هر دو 20 درصد افزایش حقوق داشته باشند، پس عدالت چه می‌شود؟
1758---0939
* متاسفانه سنگی را که دولتمردان سال 92 تاکنون به عمد یا به سهو در ته چاه انداخته‌اند موجب مشکلات اقتصادی و تورم کنونی شده است. باید سالیان سال بگذرد و افراد آگاه و دلسوز میدان پیدا کنند تا بتوانند آثار زیانبار این خسارت سنگین را از بین ببرند.
7622---021
* با 27 سال کار بازنشسته و مستمری‌بگیر هستم. خدا شاهد است یک میلیون و 400 هزار تومان حقوق می‌گیرم. حقایقی را که روزنامه چاپ می‌کند مرهم زخم دل ما مستمری‌بگیران است. تا وقتی که دولتمردان حقوق‌های نجومی می‌گیرند چیزی اصلاح نخواهد شد. مشکل این است که دولت درکی از سختی زندگی مردم ندارد.
رحمان‌پور
* از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود افزایش حقوق بازنشستگانی که زیر 3 میلیون حقوق می‌گیرند با توجه به تورم صورت گیرد و کسانی که بالای 5 میلیون حقوق می‌گیرند با درصد پایین‌تری با افزایش حقوق مواجه شوند.
راستگو- کرج و طاهری- تهران و فرخی- تهران
* بیش از یک دهه است که دولت در زمان پرداخت عیدی و افزایش حقوق‌ها بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تامین اجتماعی تفاوت قائل می‌شود. عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری در بهمن ماه پرداخت شد ولی از عیدی تامین اجتماعی خبری نیست. سال گذشته 24 اسفند پرداخت شد!! افزایش حقوق‌ها هم در اردیبهشت برای آنها اعمال می‌شود ولی ما تامین اجتماعی‌ها شهریور. چرا؟
برکچی

نظر شما