شناسهٔ خبر: 31230923 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عجیب ترین مصاحبه شغلی سال تا حریق کارخانه تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

فاینشنال تایمز نوشت: متقاضیان شغلی که اخیرا به موسسه مک کینزی مراجعه کرده اند، با یک آزمون جالب رو به رو شده اند. در این آزمون از متقاضیان خواسته شده که یک صخره مرجانی سالم خلق کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 بانک دیجیتال موتزو وارد سیستم رتبه بندی برترین بانک های بریتانیا شد. درواقع این بانک موفق شده رشدی سریع و خیره کننده را به نام خود ثبت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد اپل موفق نشده در حذف برنامه های قماربازی و حاوی مضامین مستهجن موفق عمل کند. این موضوع باعث شده که بسیاری از کاربران نسبت به شرایط موجود اپل ابراز نارضایتی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دانشگاه میشیگان، که به خاطر تلاش های خود در زمینه فناوری خودروهای خودران شناخته شده است، طرحی را در دست اجرا دارد که به رانندگان کمک می کند حرکات عابران پیاده را پیشبینی کنند.این سیستم می تواند در پیشگیری از تصادفات رانندگی بی نظیر باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کارخانه تسلا در کالیفرنیا دچار حریق شد، این اتفاق صبح امروز رخ داد و هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی در این سامانه ثبت نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 ریکد نوشت: شاید شما با خواندن این تیتر به سرعت و به طور کلی نتیجه گرفته باشید که آینده رسانه ها به طور کلی در خطر است. اما این موضوع صحت ندارد. نشریات بزرگ و سرشناسی مثلنیویورک تایمز بدون هیچ مشکلی بین منابع انسانی و روبات های روزنامه نگار تعامل ایجاد کرده اند و یک مدل کسب و کار موفق و میلیارد دلاری را تشکیل داده اند. اما موضوع برای رسانه های کوچک و محلی کاملا متفاوت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس جدیدترین خبرهای دنیای بسکتبال، لیگ حرفه ای بسکتبال ایالات متحده که به عنوان برترین لیگ بسکتبال جهان شناخته می شود  تا سال 2038 به طور کامل متحول می شود .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما