شناسهٔ خبر: 31230537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

انتظار جامعه ورزش آذربایجان شرقی حمایت همه جانبه از تراکتورسازی است

به گزارش یکشنبه ایرنا، شهرام دبیری در جمع خبرنگاران افزود: محمد رضا زنوزی به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی در فوتبال آذربایجان شرقی سنگ تمام گذاشته و تیم‌های

صاحب‌خبر - به گزارش یکشنبه ایرنا، شهرام دبیری در جمع خبرنگاران افزود: محمد رضا زنوزی به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی در فوتبال آذربایجان شرقی سنگ تمام گذاشته و تیم‌های تراکتورسازی و ماشین ‌سازی را تحت حمایت خود قرار داده و شخصا از فعالیت‌های وی حمایت می کنم و قدردان تلاش او در این حوزه هستم.
عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور یادآوری کرد: امروز انتظار جامعه ورزش استان حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی است و هر حرکتی که موجب تضعیف این تیم شود و در روند رو به رشد آن وقفه ‌ ایجاد کند، محکوم است.
وی با اشاره به پیروزی اخیر یک بر صفر سرخ پوشان تبریز مقابل تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از رسانه ها و ارباب جراید هم تقاضا می کنم از درج مطالب حاشیه‌ دار در مورد تیم تراکتورسازی پرهیز و با اتحاد و همدلی کمک کنند تا تراکتورسازی به سمت قهرمانی لیگ برتر پیش رود تا به امید خدا در پایان لیگ برتر جشن قهرمانی این تیم را برگزار کنیم.
مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در خصوص ایوب بهتاج، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی، نیز گفت: بنده از ایشان شناخت کامل دارم و معتقد هستم که آقای بهتاج یک مدیر قوی در امر ورزش بوده و مطالب مطرح شده در مورد مدیریت وی در تیم تراکتورسازی به نفع جامعه ورزش آذربایجان شرقی و فوتبال تبریز نبوده و باعث اختلاف می شود.
دکتر دبیری ادامه داد: باشگاه دبیری تبریز در سال های گذشته به تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی در حد وسع خود کمک و از آنها حمایت کرده و امروز نیز برای موفقیت تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در فوتبال کشور حمایت همه جانبه خود را اعلام می کنیم و هر حرکتی را علیه این 2 تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال تبریز غیرقابل قبول می دانیم.
امروز مالک باشگاه تراکتورسازی به حاشیه سازی یک پایگاه خبری محلی در مورد انتخاب مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه اعتراض کرد.
9853/518
انتهای پیام

نظر شما