شناسهٔ خبر: 31230132 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

«بانک دیجیتال مونزو» وارد رتبه بندی برترین بانک های بریتانیا شد

بانک دیجیتال موتزو وارد سیستم رتبه بندی برترین بانک های بریتانیا شد. درواقع این بانک موفق شده رشدی سریع و خیره کننده را به نام خود ثبت کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بانک دیجیتال موتزو وارد سیستم رتبه بندی برترین بانک های بریتانیا شد. درواقع این بانک موفق شده رشدی سریع و خیره کننده را به نام خود ثبت کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بانک دیجیتال مونزو از زمان راه اندازی در سال 2015 به طور معنی داری رشد یافته است، اما در مسیر این پیشرفت فرودهایی را هم تجربه کرده است.

اکنون این بانک دیجیتال موفق شده به عنوان یکی از برترین  وام دهنده های بریتانیا رتبه بندی شود. البته فراموش نکنیم، بانک مونزو که این روزها به شدت موفق شده، در سالهای ابتدایی فعالیت خود زیانهای سنگینی را متحمل و  متهم شد که مشتریان خود را در سیستم های واریز وجه در حوزه سهام ردیابی می کند.

مونزو اخیرا برای افزایش امنیت و اعتبار خود از روش هایی متعدد کمک گرفته است. برای مثال، شرکت ها از اعطای وام به مشتریان خود برای خرید سهام ممنوع هستند، گرچه استفاده از اوراق قرضه تحت پوشش این قوانین نیست.

بیش از 1،2 میلیون از مشتریان مونزو جوان هستند و  در نتیجه با تجارت سهام آشنایی چندانی ندارند. تام بلومفیلد، بنیانگذار بانک دیجیتال مونزو می گوید: "این ادعا که مونزو پیشنهاد ویژه ای را ارائه می دهد تا « پول مشتریان را برای خرید سهامش قرض کند»درست نیست، به معنای واقعی کلمه، هر بانک انگلیسی که به طور عمومی فعالیت می کند، در حوزه سهام به همین ترتیب همکاری می کند."

با همه این ها و با وجود پیشرفت های چشمگیر مونزو بانک، به نظر می رسد این بانک در حوزه رضایت مشتری ها ضعیف عمل می کند. اگرچه این بانک دیجیتال می تواند الگویی ویژه و ارزشمند برای سایر بانک ها باشد. بانک های دیجیتالی که اکنون در ابتدای مسیر هستند و می توانند به سرعت پیشرفت کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما