شناسهٔ خبر: 31229319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: از تراکتورسازی تبریز و زنوزی حمایت می‌کنم

R7887/P/S6,47/CT11

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت: از تراکتورسازی و زنوزی حمایت کرده و هر حرکتی علیه تراکتورسازی را محکوم می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، شهرام دبیری درباره حواشی اخیر ایجاد شده برای مدیریت باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: زنوزی به عنوان بخش خصوصی در فوتبال استان سنگ تمام گذاشته و تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را  تحت حمایت خود قرار داده است. شخصا از فعالیت‌های ایشان حمایت کرده و قدردان تلاش وی هستم.

وی افزود: انتظار جامعه ورزش استان امروز حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی است و هر حرکتی که موجب تضعیف تیم تراکتورسازی شود و در روند رو به رشد این تیم وقفه‌ای ایجاد کند، محکوم کرده و به شدت مخالفت خود را با تعضیف تراکتورسازی اعلام می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: از رسانه‌ها و ارباب جراید هم می خواهم که از درج مطالب حاشیه‌دار در مورد تیم تراکتورسازی پرهیز کرده و با اتحاد و همدلی کمک نمایند تا تراکتورسازی به سمت قهرمانی لیگ برتر گام نهاده و در پایان لیگ برتر جشن قهرمانی این تیم را برگزار کنیم.

دبیری در مورد ایوب بهتاج گفت: بنده از ایشان شناخت کاملی دارم. بهتاج یک مدیر قوی ورزشی بوده و مطالب مطرح شده در مورد مدیریت وی در تیم تراکتورسازی به نفع جامعه ورزش استان و فوتبال تبریز نبوده و باعث اختلاف می شود.

وی ادامه داد: باشگاه دبیری تبریز در سال‌های گذشته از تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی در حد وسع خود کمک و حمایت کرده و امروز نیز برای موفقیت تیم‌های تراکتورسازی و ماشین سازی در فوتبال کشور حمایت همه جانبه خود را اعلام کرده و هر حرکتی را علیه این 2 تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال تبریز محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ح

نظر شما