شناسهٔ خبر: 31229163 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

10 هزار لیتر گازوئیل در قصرشیرین کشف شد

سرهنگ عنایت فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همسو با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت

صاحب‌خبر - سرهنگ عنایت فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همسو با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت زنی موفق به کشف و ضبط این میزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزی قصرشیرین شدند.
وی بیان کرد: این میزان سوخت از خودروهای متخلف در شهرستان قصرشیرین کشف شد که سودجویان قصد عرضه خارج از شبکه آن را داشتند.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در این رابطه 13 تن دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ فلاحی افزود: سوخت های کشف شده به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شد.
وی همچنین از دستگیری پنج سارق و کشف 15 مورد سرقت در این شهرستان خبرداد و گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا پایان سال در دستور کار ماموران انتظامی قصرشیرین قرار دارد.
این مقام انتظامی، از اقشار مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
3012/8066
انتهای پیام

نظر شما