شناسهٔ خبر: 31229065 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

دستگیری سه باند سرقت در ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند سرقت احشام، سارقان منزل و سارق موتور سیکلت در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است و در هر زمان وظیفه رسیدگی به مشکلات آن‌ها را دارد و به دنبال افراد خاطی و متخلف در بازه زمانی کم است.

وی گفت: در عملیاتی پلیسی روز گذشته سرکرده باند احشام در شهرستان پیشوا دستگیر شد و پرونده نامبرده در حال بررسی است چراکه بعد از ۹ سال اقدام به سرقت از چندین دامداری بزرگ در این شهرستان کرده بود که در آخرین سرقت ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کرده است.

این مسئول گفت: با هوشیاری پلیس احشام و ۸ نفر از سارقین در ظرف ۷۲ ساعت دستگیر شدند، ولی سرکرده آن‌ها متواری شد که شب گذشته این متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: طی تماسی که دو روز گذشته با پلیس ۱۱۰ گرفته شده بود، یک منزل توسط دو زن که برای نظافت به انجا رفته بودند توسط این ۲ زن این خانه مسکونی سرقت شد.

سردار ناظری تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها و تحقیق مشخص شد که این افراد در نقشه نظافتچی و با هدف سرقت در منازل حضور پیدا می‌کنند و چندین فقره سرقت نیز انجام دادند که در آخرین اقدام خود از منزلی در ورامین مبلغی حدود ۲۵۰ میلیون تومان به سرقت برده و بعد از ارتکاب جرم متواری شدند.

وی اظهار کرد: این دو زن سارق با بررسی، تحقیق و عملیات پلیس در منزل خود دستگیر شدند و پرونده این دو زن ۳۰ و ۳۵ ساله جهت بررسی به دستگاه‌های قضایی واگذار شد.

وی با بیان اینکه از اقدامات مهم شب گذشته ناجا در دشت ورامین دستگیری یک سارق موتور سیکلت است، یادآور شد: این فرد از سارقین سابقه‌دار بود که دارای پرونده قضایی بوده و در اعترافات خود به سرقت ۱۱ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به پلیس باعث افزایش امنیت در جامعه می‌شود، پلیس در حال حاضر رضایتمندی مردم را در خصوص عملیات‌هایی که در جهت آسایش مردم است را به دست آورده است.

نظر شما