شناسهٔ خبر: 31228897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سولاری: هنوز مدعی قهرمانی هستیم

تهران- ایرنا- «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم رئال مادرید در نشست خبری پس از شکست مقابل خیرونا، ضمن رد انتقادات مطرح شده علیه مارسلو، تاکید کرد که تیمش همچنان از مدعیان قهرمانی لالیگا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها در این مصاحبه دلایل شکست تیم تحت هدایتش را تحلیل کرد و اظهار داشت که سفیدپوشان به دلیل خستگی ناشی از فشار بازی های هفته اخیر متحمل شکست شده اند.
وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در زمین بازی افتاد، گفت: مصمم نبودیم و در همان نیمه نخست با وجود در اختیار داشتن فرصت، کار را تمام نکردیم و در نیمه دوم هم انرژی خود را از دست دادیم؛ سعی کردیم با ایجاد چند تغییر، نتیجه بازی را تغییر دهیم اما موفق نشدیم؛ بازیکنان خیرونا در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند، بسیار مصمم بودند و 2 بار هم موفق به گلزنی شدند.
سرمربی رئال مادرید درباره آسیب دیدن از جناح چپ تیمش اظهار داشت: فوتبال یک ورزش گروهی است و سرتاسر زمین باید توسط تمامی بازیکنان پوشش داده شود.
وی در خصوص غیبت لوکا مودریچ و تاثیر آن بر شکست امروز رئال تصریح کرد: فکر کردن به بازیکنی که شرایط بازی را ندارد، همیشه یک موضوع کلیشه ای است؛ ما باید روی پای خودمان بایستیم؛ رختکن ما پر از بازیکنان بزرگ است اما متاسفانه امروز اوضاع خوب پیش نرفت و تمام ماجرا همین است.
سولاری خاطرنشان کرد: حریف کار خود را به نحو احسن انجام داد؛ ما با وجود برتری در نیمه اول پاداش خوبی نگرفتیم و هدر دادن موقعیت ها در نیمه دوم به ضرر ما تمام شد و تاوان دادیم.
وی درباره اینکه آیا همچنان در کورس قهرمانی هستید یا نه، گفت: همیشه؛ باید دوباره و به سرعت به لیگ برگردیم و کارمان ادامه دهیم؛ ما در سه جبهه می جنگیم؛ با این حال هنوز بازی های زیادی پیش رویمان قرار دارد و ما برای تک تک عناوین، مبارزه می کنیم.
سرمربی رئال مادرید درباره اخراج سرخیو راموس تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال عادی است!
سولاری در پاسخ به سوال انتقادی مبنی بر استفاده از همان ترکیب پیشین اظهار داشت: پاسخ این پرسش غیرممکن است؛ نمی توانیم در مورد فرضیات و بازی های گذشته حرف بزنیم، بازی های قبل چه با برد و چه با باخت تمام شده است.
وی درباره اینکه آیا لیگ را از دست رفته می داندیا نه؟ نیز گفت: به هیچ وجه؛ ما در هر سه جبهه به مبارزه ادامه می دهیم؛ هفته آینده بازی دیگری پیش روی ما قرار دارد؛ رتبه در جدول هیچ اهمیتی ندارد و بازی امروز این موضوع را ثابت کرد؛ تنها کاری که باید بکنیم این است که با پیروزی در بازی های باقی مانده فاصله امتیازی را با صدر کم کنیم.
ورزشی**3991**9129

نظر شما