شناسهٔ خبر: 31228862 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

یک مسئول انتظامی خبر داد:

کشف تریاک در بزرگراه یاسینی تهران/ 2 قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد از کشف تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در اتوبان شهید یاسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، موضوع جمع‌آوری معتادان موضوع مهم و اساسی است که به گفته رئیس پلیس پایتخت تمام آن‌ها تا پایان سال جاری از سطح شهر تهران جمع‌آوری و در مراکز درمانی ساماندهی خواهند شد؛ اما نکته مهم دیگر جمع‌آوری خرده‌فروشانی است که مواد مورد نظر معتادان را فراهم می‌کنند، لذا جمع‌آوری خرده‌فروشان نیز باید با جدیت در کنار جمع‌آوری معتادان صورت گیرد تا به نتایج مثبت در این زمینه دست یافت.

بر اساس این گزارش، پلیس پایتخت اقدامات مؤثر و مفیدی را در موضوع جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر به‌ویژه از اطراف مدارس انجام داده و این اقدامات در مناطق پرخطر مانند شوش و مولوی نیز ادامه دارد.

یوسف سهل‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره اقدامات قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد در بحث جمع‌آوری خرده‌فروشان و کشف انواع مواد مخدر گفت: از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر صورت گرفته است و اخیراً نیز دو قاچاقچی مواد مخدر با بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شدند.

وی افزود: هفته گذشته مأموران ما در گشت‌زنی در اتوبان شهید یاسینی به خودروی سواری با دو سرنشین مشکوک شده و بعد از تعقیب و گریز، سواری مورد نظر را متوقف کرده و بعد از بازرسی از خودرو بیش از 10 کیلوگرم تریاک کشف کرند.

فرمانده قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد تصریح کرد: متهمان بعد از دستگیری در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند؛ مأموران ما با افرادی که به دنبال فروش مواد مخدر هستند به‌شدت برخورد کرده و اجازه نمی‌دهند تا افرادی سودجو با زندگی مردم و جوانان بازی کنند.

انتهای پیام/4110/

نظر شما