شناسهٔ خبر: 31227403 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

#کلیپ_ویژه| انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت

ویدئویی جذاب که شامل صحبت‌های سرلشکر جعفری در خصوص عزم و آمادگی سپاه برای انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اخیر در زاهدان است را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه ۲۴ بهمن، گروهک تروریستی جیش‌الظلم که در کارنامه خود ترور ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه را دارد، با حمله انتحاری به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش - زاهدان، موجب شهادت و زخمی شدن چندین پاسدار شد.

پس از این واقعه بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی کشور و همچنین مردم پیام‌های همدردی خود را با خانواده‌های این شهدای عزیز در صفحات مجازی منتشر کردند و خواستار برخورد و مقابله جدی با عاملان این حادثه شدند.گفتنی است، سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان، گفت: جنایت اخیر، اراده سپاه و سایر نیروهای مسلح را برای ادامه دادن راه شهیدان و مقابله با تهدیدات راسخ‌تر کرده و با اقتدار و صلابت بیشتری به صیانت از امنیت مرزهای کشور پرداخته و انتقام خون شهدای مظلوم مان را خواهیم گرفت.

در ادامه ویدئوکلیپی جذاب در این خصوص مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6836633/9448327?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما