شناسهٔ خبر: 31226932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

قطبی: وقتی پرسپولیس را می برید، افت عادی است

افشین قطبی معتقد است پنالتی دقایق پایانی تیمش در دقایق پایانی نیمه اول در صورتی که گل می شد، می توانسته روند بازی را تغییر دهد ولی عدم گلزنی در این صحنه سبب روحیه گرفتن حریف شده است.

صاحب‌خبر -

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان که از چهار بازی ای که روی نیمکت این تیم نشسته است، موفق به کسب 10 امتیاز شده، در مورد کسب سومین پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که دوباره همه را می بینم. به هواداران فولاد و خوزستان تبریک می گویم که بازی خیلی مهمی را دیدند. برای کسب موفقیت بازیکنان، مدیران و کادر فنی باشگاه خوشحالم ؛ به خاطر اینکه توانستیم دومین پیروزی پیاپی را کسب کنیم.

وی در مورد بازی ادامه داد: این بازی را می توان  در آن پنالتی تعریف کرد که از دست دادیم؛ چون اگر پنالتی گل می شد، می توانستیم خیلی راحت تر ببریم ولی بچه ها تلاش کردند و توانستند اختلاف گل را حفظ کنند.

قطبی با اشاره به برخی نقاط قوت تیمش طی بازی های اخیر خاطرنشان کرد: نشان دادیم در ضربات ایستگاهی بهتر می شویم و گل می زنیم. چهار بازی و 10 امتیاز، 3 برد و نخوردن بیش از 2 گل برای تیم ما خیلی خوب است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد فشاری که نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم وارد کرد، اینگونه صحبت کرد: طبیعی بود. این یک دربی بود. شما بازیکنان ایرانی را خوب می شناسید. وقتی شما استقلال و پرسپولیس را می برید، افتی ایجاد می شود که من خیلی تلاش کردم این رفع شود. ضمن اینکه ما پنالتی را در دقایق آخر نیمه اول گل نکردیم که این به تیم حریف روحیه می دهد. فکر می کنم نزدن گل دوم خیلی روی بازی اثر گذاشت. تیم دیگر هم برای نتیجه گرفتن بازی می کند. پرفشار و مستقیم بازی می کند و دلیل بازی نیمه دوم هم همین بود. به هر حال ما هم مصدوم هایی داشتیم که من راجع به آن صحبت نکردم. محروم داشتیم. آخرین لحظه میلاد را از دست دادیم که قرار بود دفاع وسط باشد. ما آخرین ساعت روز گذشته فهمیدیم که نمی تواند بازی کند و این برنامه های ما را به هم ریخت.

قطبی در پاسخ به این سوال که از عملکرد افشین قطبی رضایت دارد یا خیر، توضیح داد: اجازه بدهید به صورت شخصی در مورد بازیکنان صحبت نکنیم. ما دوست داریم روی یک بازیکن زوم کنیم ولی هر بازیکن روز خوب و بد دارد. من با هر بازیکن صحبت می‌کنم و فیلم هایش را به او نشان می دهم و سعی می کنم تا عملکرد او را با آنالیزی که انجام می دهم بهتر کنم.

نظر شما