شناسهٔ خبر: 31225092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاد حوزه: مسئولان نمک به زخم مردم نپاشند

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: برخی مسئولان با اعمال کم تدبیرانه، نمک به زخم مردم نپاشند و در رفع روحیه لیبرالی قدمی بردارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید محمد علی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مشاهده می کنیم خشم آمریکا و صهیونیسم و طاغوت از همبستگی ملت بیشتر شده، چرا که دشمن خیلی تلاش کرد انقلاب به چهل سالگی نرسد، اما به لطف و عنایت خدا و همراهی مردم این امر محقق شد.

وی در پاسخ به سوال پیشرفت در حوزه های فرهنگی و اقتصادی گفت: با توجه به آرمانهای انقلاب در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور ایران  از نظر فرهنگی رتبه اول منطقه و هفتم جهان را داراست به نحوی که در مرحله علمی جوانان ما الگوی جوانان منطقه هستند و جوانان جبهه مقاومت نمونه بارز این راه و هدف محسوب می شوند.

استاد حوزه در پیشرفت مباحث سیاسی بعد از انقلاب توضیح داد: در عرصه سیاسی نیز توفیقاتی داشته ایم و اگر اکنون نقدی بر دولت و سیاست های اعمال شده وجود دارد، دلیل بر ارتباط دوجانبه مردم و دولت است و سیره دولتمردان باید ساده زیستی باشد.

 امام جمعه کوشک بیشتر مسئولان کشور را جزو پاک دست ترین مسئولان خواند و اذعان کرد: با این وجود اشکالاتی در بحث اقتصاد ومعیشت وجود دارد و امید است مطالبات مردم در این زمینه محقق شود و کارگروه های اقتصادی دولت برای رفع این معضلات بکوشند.

وی  به فتنه های دشمن در حوزه فرهنگی و نظامی اشاره کرد و گفت: با همه تلاش ها و نقشه هایی که اجرا کردند، به حول خداوند و با هوشیاری مردم شکست خوردند و اکنون راهبرد اصلی را تهاجم اقتصادی می دانند.

حجت الاسلام هاشمی هشدار داد: بیشتر مشکلات کشور ما درون زاست و میزانی از تخلفات که شاهد آن هستیم ریشه فرهنگی و تربیتی دارد و امیدواریم به لطف خدا در حوزه اقتصادی با لطف حضرت حق استکبار شکست سخت دیگری بخورد.

وی گفت: صحبت با دشمنان همان صحبت شهید بهشتی است که امریکا از این انقلاب عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: بدانید مسیر انقلاب و آرمان های امام راحل به بن بست نمی رسد و باید برای رسیدن به قله موفقیت در این راه جدیت به خرج داد، بدانید در جریان حق همیشه  سختی و رنج بوده است.

امام جمعه کوشک  در ادامه اینکه تا چه حد به خواسته های امام و انقلاب دست یافته ایم، توضیح داد: برخی عرصه ها ضعفی در برنامه های خود دارند، اما با وجود کمبودها به اکثر خواستهایمان رسیده ایم وبا تلاش به بقیه آن نیز دست پیدا می کنبم .

حجت الاسلام هاشمی در ادامه خطاب به  مسئولان شهر تاکید کرد: قدر این مردم و همراهی آنها را بدانند و با اعمال بی تدبیری نمک به زخم مردم نپاشند، مسئوولان باید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی انجام‌ داده و در رفع  روحیه لیبرالی قدمی بردارند.

وی تصریح کرد: این صبر شما در برابر سختی ها جهاد محسوب می شود و از مهمترین اصول، حفظ دین است و از جایی که گمان نمی رود، قطعا به مردم با ایمان کمک خواهد شد.

نظر شما