شناسهٔ خبر: 31223326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان در خاش برگزار شد

به گزارش ایرنا در این مراسم اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، امامان جمعه، فرماندار، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه، اعضای شورای تامین، شوراها، سران

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا در این مراسم اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، امامان جمعه، فرماندار، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه، اعضای شورای تامین، شوراها، سران قبائل و طوائف و مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، اصناف و بازاریان، بانوان و غیره حضوری چشمگیر داشتند.
امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: دشمنان اسلام و کشور چشم دیدن خدمات مسئولان نظام و پاسداران وطن را ندارند و برای مایوس کردن ملت از نظام به ترفندهای مختلفی دست می زنند که انجام حرکات کور تروریستی یکی از این اهداف شوم آنهاست.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: کشتار افراد مظلوم و خادمان صدیق نظام از نگاه شرعی، دینی و انسانی محکوم است.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی بیان کرد: دشمنان از وحدت، همبستگی، هوشیاری، آگاهی و حضور حماسی مردم ایران در صحنه هراس دارند بنابراین وقوع این حادثه در راستای در هم شکستن وحدت، یکپارچگی مردم و دور کردن منطقه از توسعه رخ داد و دشمنان نتوانستند خشم خود را از حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن پنهان کنند.
فرماندار شهرستان خاش نیز اظهار کرد: در چهار دهه اخیر دستاوردهای ارزشمندی برای کشور در عرصه های داخلی و خارجی به دست آمده که غرورآفرین هستند.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد: دشمنان نمی توانند این رشد، بالندگی، عزت و عظمت را ببینند بنابراین با اقدامات کور تروریستی که در حقیقت ناشی از ضعف دشمنان بوده به عنوان یک هدف برای ضربه زدن به کشور مورد توجه مستکبران و عوامل دست نشانده و کوردلان است تا مردم را از نظام دور کنند.
7310**3213
انتهای پیام

نظر شما