شناسهٔ خبر: 31223073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان در خاش برگزار شد

زاهدان - ایرنا - یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهرستان خاش سیستان و بلوچستان امروز/یکشنبه/با حضور امام جمعه، فرماندار و شماری از مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در این مراسم اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، امامان جمعه، فرماندار، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه، اعضای شورای تامین، شوراها، سران قبائل و طوائف و مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، اصناف و بازاریان، بانوان و غیره حضوری چشمگیر داشتند.
امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: دشمنان اسلام و کشور چشم دیدن خدمات مسئولان نظام و پاسداران وطن را ندارند و برای مایوس کردن ملت از نظام به ترفندهای مختلفی دست می زنند که انجام حرکات کور تروریستی یکی از این اهداف شوم آنهاست.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: کشتار افراد مظلوم و خادمان صدیق نظام از نگاه شرعی، دینی و انسانی محکوم است.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی بیان کرد: دشمنان از وحدت، همبستگی، هوشیاری، آگاهی و حضور حماسی مردم ایران در صحنه هراس دارند بنابراین وقوع این حادثه در راستای در هم شکستن وحدت، یکپارچگی مردم و دور کردن منطقه از توسعه رخ داد و دشمنان نتوانستند خشم خود را از حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن پنهان کنند.
فرماندار شهرستان خاش نیز اظهار کرد: در چهار دهه اخیر دستاوردهای ارزشمندی برای کشور در عرصه های داخلی و خارجی به دست آمده که غرورآفرین هستند.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد: دشمنان نمی توانند این رشد، بالندگی، عزت و عظمت را ببینند بنابراین با اقدامات کور تروریستی که در حقیقت ناشی از ضعف دشمنان بوده به عنوان یک هدف برای ضربه زدن به کشور مورد توجه مستکبران و عوامل دست نشانده و کوردلان است تا مردم را از نظام دور کنند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی جیش العدل وابسته به گروه القاعده شامگاه چهارشنبه با حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران در جاده زاهدا- خاش 27 نفر را شهید و 12 نفر را زخمی کردند.

7310**3213

نظر شما