شناسهٔ خبر: 31222599 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان

سنندج - ایرنا - دستگیری عامل کلاهبرداری اینترنتی هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی، کشف اشیای باستانی در قروه و توقیف یک کامیونت قاچاق در بانه اقدامات فرماندهی انتظامی کردستان در 24 ساعته گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کردستان روز یکشنبه گفت: مجرمی که طی 14 تراکنش از حساب یک تبعه خارجی هفت میلیارد و 560 میلیون ریال برداشت کرده بود، توسط پلیس فتا بازداشت شد.
سردار علی آزادی اظهار داشت: این تبعه خارجی برای درمان از مرز کردستان وارد کشور شده و در این استان با فردی آشنا و به تهران می رود.
وی اضافه کرد: این تبعه خارجی برای یک بار خرید شارژ کارت خود را در اختیار این فرد قرار می دهد ولی بعدا متوجه برداشت های متعدد از حساب خود می شود.
سردار آزادی افزود: این تبعه خارجی سپس شکایت خود را نزد پلیس فتا می برد که با بررسی های پلیس مشخص می شود متهم که همان فرد آشناست 14 بار از حساب این فرد به صورت غیر مجاز تراکنش هایی انجام داده است.

** چهار قطعه شی باستانی از سوداگران کشف شد
سردار آزادی همچنین اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی قروه چهار قطعه شی باستانی از سوداگران اشیای تاریخی کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: بر اساس بررسی کارشناسان میراث فرهنگی قدمت این اشیا به یک هزار و 500 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و شامل یک کاسه سفالی و سه سنگ کره ای شکل است.

** کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق در بانه
فرمانده انتظامی کردستان افزود: در کنترل خودروهای عبوری ایست و بازرسی شهید غلامی بانه یک دستگاه کامیونت متوقف شد که 10 هزار قلم لوازم آرایشی و 14 دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال از داخل آن کشف و ضبط شد.
6108/9102

نظر شما