شناسهٔ خبر: 31221912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اردوگاه آبــی

صاحب‌خبر -


چرا تمرین آبی‌ها لغو شد؟
پس از لغو تمرین پیش از ظهر دیروز استقلال که قرار بود ریکاوری نفرات حاضر در مسابقه با تراکتورسازی هم در آن صورت پذیرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌‌ای، متذکر شد که دلیل این امر و راه ندادن آبی‌ها به سالن وزنه هتل المپیک،  ناهماهنگی قبلی بر اثر تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه بوده است. البته با تصمیم کادرفنی، بازیکنان امروز در نوبت صبح و عصر در زمین چمن به تمرین خواهند پرداخت.
منزوی: چرا مسئولان فدراسیون دائماً درباره استقلال حرف می‌زنند
کامران منزوی که پس از مدتی دوری از استقلال دوباره عضو هیأت مدیره این باشگاه شده است، دیروز گفت نمی‌داند چرا مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دائماً درباره مسائل این باشگاه اظهار نظر می‌کنند. وی افزود: شکست در تبریز برای همه ما ناراحت کننده بوده است اما این را نمی‌فهمم چرا در آستانه دیدار با تراکتورسازی، سران لیگ با صحبت درباره بازیکنانی مثل پاتوسی، چنین مشکلاتی را ایجاد می کنند.
پرونده شجاعیان در کمیته وضعیت بازیکنان
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال از نمایندگان استقلال و ماشین‌سازی به منظور بررسی پرونده انتقال داریوش شجاعیان دعوت کرد تا روز چهارشنبه هفته جاری در این کمیته حضور یابند. کمیته مربوطه پس از استماع دفاعیات و مواضع طرفین و بررسی مستندات، درخصوص این پرونده اعلام نظر خواهد کرد.
سعادتمند: در بحث سوپرجام از حق‌مان دفاع می‌کنیم
احمد سعادتمند، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی مبنی بر کنار کشیدن استقلال از پرونده سوپرجام، گفت:«به عنوان اعضای هیأت مدیره همقسم شده‌ایم از مواضع باشگاه در چارچوب قوانین دفاع کرده و حتی لازم شد بجنگیم و این را جزو افتخارات خود می‌دانیم. دوستان شک نکنند در بحث سوپرجام در چارچوب مقررات کشور و بین‌المللی مدافع کامل حقوق باشگاه خواهیم بود و از موضع خودمان کوتاه نمی‌آییم.»

نظر شما