شناسهٔ خبر: 31220752 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره تئاتر خلیج فارس

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان معلول واحد نمایش حوزه هنری استان در هفتمین جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره تئاتر خلیج فارس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 بهمن‌ماه اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس 23 تا 28 بهمن‌ماه امسال با حضور استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.
وی افزود: هنرمندان حوزه هنری استان با نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب در این جشنواره شرکت کردند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در هفتمین جشنواره منطقه ای معلولان خلیج فارس رضا گشتاسب در بخش نویسندگی مقام اول و در بخش کارگردانی مقام سوم را کسب کرد.
اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جشنواره وحید شفیعی در بخش طراحی نور مقام دوم، طاهره عبدالله‌پور و میثم مرادی در بخش بازیگری مقام دوم و محمد مرادی مقام سوم را از آن خود کردند.
وی ابراز کرد: علی امامی، پریا امامی، اردشیر جهانشاهی و مجید داشته نیز لوح تقدیر بازیگری را کسب کردند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازیگران این نمایش را هنرمندان معلول استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌دادند و با کسب این جوایز نشان دادند که از استعدادهای بالایی در زمینه هنر نمایش برخوردار هستند.
یادآور می‌شود، هفتمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس با شرکت 17 گروه از استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، 24 تا 27 بهمن‌ماه در بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما