شناسهٔ خبر: 31219766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

200 دانش‌آموز از شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب‌غرب کشور اعزام شدند

گروه فرهنگی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن بیان کرد: در راستای آشنایی نسل چهارم با فرهنگ ایثار و شهادت، ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، 200 دانش‌‌آموز شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار محسن كريمی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بن هدف از اعزام بسيجيان به اردوهای راهيان نور را آشنايی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ دفاع مقدس، سيره و مرام شهدا و الگو قرار دادن سبك زندگی شهدای بزرگوار برای ادامه راه انقلاب اسلامی عنوان كرد.

وی اظهار کرد: راهيان نور باعث شده است كه مسير شهادت و ايثارگری هميشه زنده بماند و اين راه الهی و معنوی هميشه بر روی مشتاقان باز باشد و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با شيوه زندگی و مديريت شهدا آشنا شوند و به اين نكته پی‌ ببرند كه اين انقلاب و نظام با سختی‌های فراوانی به دست ما رسيده است و پيشرفت‌های عظيم چهل ساله در حالی به دست آمده است كه با شديدترين دشمنی‌ها از جمله هشت سال جنگ تحمیلی مواجه بوده‌ايم.

كريمی با اشاره به اينكه راهيان نور يك حركت عظيم در مبارزه با جنگ نرم و تضمين كننده حيثيت كشور و هويت و امنيت ملي است، خاطر نشان كرد: دانش آموزان بسيجی كه به مدت سه روز به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شده‌اند از يادمان‌های شلمچه، علقمه، نهر خين، هويزه و معراج شهدا بازديد خواهند کرد و از برنامه‌های فرهنگی و تبليغی و خاطره‌گويی راويان بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما