شناسهٔ خبر: 31219659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مشکل قطعی آب 12 ساعته در دشتی درخواست حفر چاه برای تامین آب

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: مشکل قطعی آب 12 ساعته در دشتی همچنان ادامه دارد و مردم این منطقه از

صاحب‌خبر -

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: مشکل قطعی آب 12 ساعته در دشتی همچنان ادامه دارد و مردم این منطقه از این نظر با مشکل عدیده ای روبرو هستند.

سید علی اکبر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره قطعی آب در شهرستان دشتی و مناطق اطراف آن گفت: برای پر شدن مخزن‌های آب سازمان آب منطقه از ساعت 18 عصر تا 6 صبح آب این شهرستان قطع می‌شود تا با ذخیره سازی در طول روز جوابگوی نیاز مردم باشد.

فاطمی افزود: سال‌های گذشته مشکل قطعی آب وجود نداشت ولی متاسفانه امسال با این مشکل مواجهیم و برای رفع آن از طریق سازمان آب و فرمانداری شهرستان درخواست مجوز حفاری چند حلقه چاه را داده‌ایم که تابستان امسال با مشکل بی‌آبی مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: مسئولان اداره امور آب و فاضلاب شهرستان دشتی نیز درباره قطعی 12 ساعته آب در طول شبانه روز می‌گویند چاره‌ای نیست و باید آب قطع شود تا در طول روز بتوانیم به این شهرستان آبرسانی کنیم.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: وقتی در فصل بارندگی که هوا خوب است و مصرف آب کمتری داریم مردم این منطقه مشکل قطعی آب دارند پس وضعیت در تابستان و فصل گرما مطمئنا افزایش خواهد یافت و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر  برای حل این مشکل فکری بکنند.

فاطمی در پایان درباره پیشنهاد خود برای حل مشکل قطع آب منطقه گفت: درخواست ما از مسئولان استانی و شهرستان صدور مجوز احداث چند حلقه چاه است چرا که زمانی به آغاز فصل گرما در این شهرستان نمانده و این حفاری‌ها هم چند ماهی به طول می انجامد.

انتهای پیام

نظر شما