شناسهٔ خبر: 31218321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ملی پوش اسکی در گفتگو با مهر:

با۸۰ درصد آمادگی به اتریش میروم/کیادربندسری برای ماسنگ تمام گذاشت

سیدستار صید ملی پوش اسکی ایران گفت: با ۸۰ درصد آمادگی به رقابت‌های قهرمانی جهان اتریش می‌روم و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.

صاحب‌خبر -

سید ستار صید المپین رشته اسکی صحرانوردی در مراسم بدرقه تیم ملی اعزامی به قهرمانی جهان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه از ابتدای فصل تحولاتی در فدراسیون اسکی داشتیم با ۸۰ درصد آمادگی به این رقابتها اعزام می شویم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: تنها پیست امامزاده هاشم شرایط برگزاری رقابتهای اسکی صحرانوردی را دارد و پیست های شمشک و دیزین و دربندسر مناسب صحرانوردی نیستند. این رفت و آمدهای متوالی برای حضور در تنها پیست تخصصی، ورزشکاران را خسته می کند و امیدوارم در آینده مسئولان فکری به حال این موضوع کنند.

صید ادامه داد: سالهاست که در کشورمان اولین رشته اسکی، آلپاین است و تا به امروز نگاه ها به اسکی صحرانوردی چندان ویژه نبوده است.  مدت کوتاهی است که مهدی کیادربندسری مسئولیت کمیته صحرانوردی را بر عهده گرفته و خیلی به این رشته و توسعه آن علاقه مند است و برایمان سنگ تمام گذاشت. امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی که از وی می بینیم در سالهای آینده اتفاقات خوبی در اسکی صحرانوردی بیفتد.

المپین باسابقه اسکی تصریح کرد: صد درصد کار بسیار سختی در رقابتهای قهرمانی جهان داریم. ما می بایست با حضور در رقابتهای مختلف امتیاز جهانی خود را بالا می بردیم. من پوینت ۷۰ را داشتم و به خاطر اینکه نتوانستم در رقابتهای بین المللی شرکت کنم پوئن از دست دادم. البته کیادربندسری پیگیر است و به دنبال شرکت ما در مسابقات مهم بین المللی است که از همین جا از وی تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه خوبی در رقابتهای قهرمانی جهان کسب کنیم.

نظر شما