شناسهٔ خبر: 31218295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر

ساحلی بازان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بوشهر اردو زده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹) آماده می‌کند، در حال گذراندن سومین اردوی خود در بوشهر است؛ اردویی که بیش از نیمی از حاضران در آن از تیم پارس جنوبی بوشهر هستند.

مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، امیرحسین اکبری، حمید بهزادپور، محمد مرادی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده و آرش کرمی از تیم پارس جنوبی بوشهر و پیمان حسینی، فاروق پسنده، احسان درا، علی درویش متولی، وحید قلی پور، محمدعلی مختاری و مهدی شیرمحمدی، ملی‌پوشان حاضر در این اردو هستند.

نخستین تمرین اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی دیروز برگزار شد.

محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی و سعید پیرامون به علت مصدومیت در تهران حضور دارند تا روند درمانی خود را در مرکز ملی فوتبال پیگیری کنند.

اما دیشب ملی‌پوشان جشن تولد داشتند و سالگرد تولد پیمان حسینی و علی درویش متولی، را جشن گرفتند؛ برنامه‌ای که حال و هوای پرنشاطی را به تیم بخشید.

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر

سومین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی تا عصر چهارشنبه اول اسفند ادامه خواهد داشت.

پیش از این قرار بود اردوی نهایی تیم ملی نیز در بوشهر پیگیری شود که باتوجه به درخواست کادرفنی، اردوی چهارم ملی پوشان در تهران برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۲۶ اسفند به میزبانی تایلند برگزار می‌شود تا نام سه تیم نخست قاره کهن برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه مشخص شود.

انتهای پیام/ک

ملی پوشان فوتبال ساحلی خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنند

 

نظر شما