شناسهٔ خبر: 31218232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دستگیری سارقی که همزمان از 2 واحد مسکونی سرقت کرده بود

به گزارش روزیکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ «محمد قدیمی» در توضیح این خبر، گفت: نیمه شب بیست چهارم بهمن ماه امسال یکی از

صاحب‌خبر - به گزارش روزیکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ «محمد قدیمی» در توضیح این خبر، گفت: نیمه شب بیست چهارم بهمن ماه امسال یکی از شهروندان با کلانتری تماس و حضور مشکوک یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت در نزدیکی ساختمانی اعلام کرد که بلافاصله تیم گشت عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.
رئیس کلانتری 124 قلهک با اشاره به اینکه ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری با 4 سرنشین و یک موتورسوار در حال فرار از محل می باشند، ادامه داد: ماموران با تعقیب متهمان پرداختند و موفق شدند راکب موتورسیکلت را دستگیر و تحت بازرسی بدنی قرار دهند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده یورو و دلار به ارزش 15 میلیون تومان و مقداری طلاجات از متهم کشف شد، گفت: متهم برای بازجوئی تکمیلی به کلانتری منتقل و تحت بازجوی فنی قرار گرفت.
سرهنگ قدیمی تصریح کرد: با آغاز بازجوئی از متهم، 2 تن از شهروندان که در همسایگی یکدیگر ساکن بودند به کلانتری مراجعه و اعلام داشتند که از واحدهای مسکونی آنان مقداری طلا و جواهر ، دلار و یورو سرقت شده است .
وی بیان داشت: با شناسایی اموال مسروقه توسط مالباختگان، سارق که چاره ای جز به اعتراف نداشت به سرقت اموال کشف شده از 2 واحد به طور همزمان با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه متهم در ادامه بازجوئی به 5 فقره سرقت منزل با سایر همدستانش اعتراف کرد، افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان این متهم ادامه دارد.
بنا بر این گزارش کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.
تهرام/1109/3225/ 1539
انتهای پیام

نظر شما