شناسهٔ خبر: 31218009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه:

مسابقات قهرمانی فوتبال زیر ۱۷ سال کشور در تربت حیدریه آغاز شد

رضوی گفت: مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۷ سال منطقه ۶ کشور با حضور تیم های از استان خراسان رضوی، مازندران، سمنان و کرمان از صبح امروز در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

«سید احمد رضوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه اظهار کرد: مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۷ سال منطقه ۶ کشور با حضور تیم های از استان خراسان رضوی، مازندران، سمنان و کرمان از صبح امروز ۲۸ بهمن در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه آغاز شده است.

 

رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه تصریح کرد: در این مسابقات که در منطقه ۶ کشور و به میزبانی ورزشگاه ۵ هزار نفری تربت حیدریه آغاز شده تیم های شریعت از تربت حیدریه، عالی حرفه ای از مشهد، مس کرمان، پیروزی ساری و رایحه سمنان بمدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی با بیان اینکه قرعه کشی این مسابقات عصر روز گذشته انجام شده، افزود: بر این اساس و از ساعت ۹/۵ صبح امروز مس کرمان با پیروزی ساری و از ساعت ۱۱/۵ شریعت تربت حیدریه با عالی حرفه ای مشهد با یکدیگر دیدار می کنند.

 

رضوی همچنین از حضور محمد بابایی مربی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال نوجوانان جهان در تربت حیدریه خبر داد و افزود: این مربی که مدرس رسمی AFC و سر استعداد یاب فدراسیون فوتبال جمهری اسلامی است در این یک هفته و به منظور کشف استعدادها و ظرفیت های موجود به شهرستان تربت حیدریه سفر کرده است.

نظر شما