شناسهٔ خبر: 31217900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

تیراندازی باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان سمنان داشته باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: با توجه به استعدادهای موجود در تیراندازی، این رشته باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان داشته باشد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛عصر روز گذشته جلسه تخصصی مدیر کل ورزش وجوانان استان سمنان با حضور رئیس هیئت تیراندازی استان ومجموعه هیئت اعضای هیئت در محل دفتر مدیرکل برگزار شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست با اشاره به اینکه استعدادیابی زمینه ساز معرفی یک قهرمان در عرصه ورزش است گفت: مشکلاتی در زمینه استعدادیابی استان وجود دارد که این فرایند علمی را با چالش های جدّی مواجه کرده است ولی با این حال باید هیات های مختلف ورزشی با کسب آموزش های لازم در این زمینه تلاش های جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: هیات های مختلف ورزشی باید در زمینه استعدادیابی با فدراسیون ها، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دانشگاه ها هماهنگ باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را از استعدادیابی و کشف استعدادهای ورزشی داشته باشند.
مجتبی جانعلی گفت: با توجه به استعدادهای موجود در تیراندازی، این رشته باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان داشته باشد.
وی افزود: برای اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت رشته المپیکی تیراندازی اقدامات کارشناسی بیشتری صورت گیرد چرا که با توجه به ظرفیت های موجود خود در این رشته باید در جایگاه بالاتری قرار گیریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: تیراندازی از رشته های مدال آور است و به همین دلیل از آن دسته رشته های ورزشی است که مورد حمایت جدی این اداره کل قرار دارد.
رئیس هیئت تیراندازی استان سمنان با ارائه برنامه های خود در ادامه کار گفت : دراستان سمنان 4خانه تیراندازی وجود دارد و از لحاظ دعوت شده به تیم ملی تیراندازی جزء 5 استان برتر کشور هستیم.
در این جلسه درخصوص برنامه های هیئت در سال ۹8 از قبیل شرکت در مسابقات لیگ برتر آقایان کشور ، طرح های استعدادیابی ، جذب اسپانسر و… بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

نظر شما