شناسهٔ خبر: 31217893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم در گفتگو با مهر:

رزمی کاران قم ۸ مدال مسابقات رزم طوس کشور را کسب کردند

قم - رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رزمی کاران قم ۸ مدال مسابقات رزم طوس کشور را کسب کردند و در استایل لوکیک نایب قهرمان کشور شدند.

صاحب‌خبر -

علی یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کیک بوکسینگ  رزم طوس قهرمانی کشور در حالی در مشهد به کار خود پایان داد که تیم اعزامی از استان قم به این رقابت‌ها توانست ۸ مدال در رده‌های سنی مختلف به دست بیاورد.

وی افزود: عملکرد رزمی کاران قمی در این رقابت‌ها سبب شد تیم استان قم در استایل لوکیک نایب قهرمان کشور شود و همچنین تیم منتخب دفاع شخصی استان قم صاحب عنوان سوم کشور شد و این موفقیت ظرفیت ورزشکاران قمی در رشته‌های رزم محور را به نمایش گذاشت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: سهم قم از مدال‌های طلای توزیع شده در مشهد ۵ مدال بود که ۲ طلای رده سنی بزرگسالان برای قم توسط یاسر تکمار در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم و عباس ایزدی مهر در وزن منهای ۷۰ کیلو به دست آمد.

یزدی بیان داشت: در رده سنی جوانان محمد حسام ابرقویی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و علی رضوانی و محمد قره گوزلو در رده سنی نونهالان به ترتیب در اوزان منهای ۳۵ و منهای ۳۰ کیلوگرم با شکست دادن حریفان خود قهرمان کشور شدند.

وی عنوان کرد: ۲ مدال نقره قم در این مسابقات توسط محسن گایینی در رده بزرگسالان و وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و حامد جعفری در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم نوجوانان و تک مدال برنز نیز توسط مهدی مرادی فایتر وزن منهای ۷۰ کیلوی رده سنی جوانان قم به دست آمد و علی عابدینی و یاسر تکمار مربیگری این تیم را بر عهده داشتند.

نظر شما