شناسهٔ خبر: 31217888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیش بازی رئال مادرید - خیرونا

دو تیم رئال مادرید و خیرونا، امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فرم خوبی قرار دارد و توانسته یکی پس از دیگری رقبا را شکست داده و شرایط خوبی را برای خود رقم بزند. آنها در 5 بازی اخیر خود در لالیگا به پیروزی رسیده اند و با 45 امتیاز، نزدیکترین تعقیب کننده بارسا هستند. آبی اناری ها با برد شب گذشته، با یک بازی بیشتر 9 امتیاز اختلاف ایجاد کرده اند که رئال با کسب پیروزی در دیدار امروز می‌تواند این اختلاف را کاهش دهد. سپیدپوشان همچنین در چمپیونزلیگ نیز مقابل آژاکس سرسخت و قدرتمند در آمستردام به پیروزی رسیده اند و از لحاظ آمادگی روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند.

 

 

 

 

در آن سو، خیرونا با 24 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 4 بازی اخیر خود، 4 شکست کسب کرده اند و در یکی از بدترین فرم های ممکن قرار دارند. خیرونا تا به اینجا فصل تنها 5 پیروزی از 23 بازی کسب کرده و انتظار نمی‌رود امروز در برنابئو بتواند کار خاصی از پیش ببرد.

 

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای رئال مادرید و 1 پیروزی برای خیرونا به دست آمده است. مارکوس یورنته به علت مصدومیت غایب خواهد بود و لوکا مودریچ نیز به علت محرومیت نمی‌تواند رئال را همراهی کند. حضور ایسکو هنوز نامشخص است. در آن سو نیز یوهان موخیکا، آدای بنیتز، سیدو دومبیا ، مارک مونیسا و بورخا گارسیا به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسند.

 

ترکیب احتمالی:

 

برچسب‌ها:

نظر شما