شناسهٔ خبر: 31217451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی:

عدم تعریض مسیر سیاهکل به سنگر مشکلات مردم را افزایش داد

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تعریض و احداث جاده سیاهکل به سنگر گفت: انجام این طرح برای ایجاد راهی به‌منظور سهل‌الوصول بودن شرق گیلان به غرب مازندران و نیز کاهش ترافیک مرکز استان یعنی شهرستان رشت بود و خصوصاً موجب بن‌بست گشایی برای مردم سیاهکل می‌شد اما نه‌تنها فرجی برای مردم منطقه حاصل نشد بلکه مشکلات را نیز افزایش داد.

صاحب‌خبر -

ذبیح‌الله نیکفر در بازدید از مسیر سیاهکل به سنگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل اظهار کرد: اجرای طرح تعریض شهرستان سیاهکل از بن‌بست خارج می‌شود اما هنوز این مسیر تعریض نشده است.

وی با اشاره به موافقت مسؤولان برای ورود بخش خصوصی برای اجرای طرح تعریض گفت: موافقت‌هایی برای حضور بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی راه سیاهکل به بازکیاگوراب انجام شد اما هنوز اقدامی انجام نداده‌اند.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ورود نوبخت برای حل این مشکل در شهرستان بیان کرد: به از مسؤولان حوزه راه و شهرسازی و مسؤولان اجرایی و نیز سازمان برنامه‌وبودجه استان انتظار داریم که هرچه زودتر نسبت به انجام این طرح اقدام کنند.

نیکفر با اشاره به اهمیت تعریض و احداث جاده سیاهکل به سنگر افزود: انجام این طرح برای ایجاد راهی به‌منظور سهل‌الوصول بودن شرق گیلان به غرب مازندران و نیز کاهش ترافیک مرکز استان یعنی شهرستان رشت بود و خصوصاً موجب بن‌بست گشایی برای مردم سیاهکل می‌شد اما نه‌تنها فرجی برای مردم منطقه حاصل نشد چه‌بسا مشکلاتی را نیز به همراه آورد که موجب گله‌مندی مردم شد.

انتهای پیام/84007

نظر شما