شناسهٔ خبر: 31215403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهندسی انتخابات این بار یقه فوتبال البرز را گرفت/ دست ناپاک‌ها رو شد

به نظر می رسد حواشی انتخابات هیات فوتبال استان البرز قرار نیست به پایان برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، باوجود اینکه فدراسیون فوتبال، قبلا تاریخ فردا را برای برگزاری مجمع مشخص کرده بود، اما صبح امروز طی تماس با هیات فوتبال استان البرز، اعلام شد که زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، به تعویق افتاده است.

البته این موضوع به صورت تماس تلفنی به هیات فوتبال اعلام شد و دبیر مجمع خواستار ارسال نامه رسمی در این خصوص شده است.
شنیده های ما حاکی از آن است که بررسی دقیق تر صلاحیت برخی کاندیداها، از جمله منصور بیک وردی و‌ مصطفی سعیدی سیرایی می تواند دلیل اصلی تعویق مجمع انتخاباتی هیات فوتبال البرز باشد.

ظاهرا ماجراهای انتخابات هیات فوتبال البرز هر سری وارد فاز جالب تری می شود. امسال در اردیبهشت با حضور 21 عضو مجمع هیات فوتبال با دو کاندیداتور به نام های بیک وردی و نادر ایزدی برگزار شد که بیک وردی دارای 11 رای و ایزدی دارای 10 رای شدند اما در آن جلسه که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به هراه کاظم طالقانی رئیس کمیته استان ها حضور داشتند ایزدی به انتخابات اعتراض کرد و معتقد بود دو عضو مجمع غیر قانونی انتخاب شده اند و این اعتراض حتی با وزارت ورزش هم کشیده شد و مهدی تاج بابت این انتخابات چند باری مجبور شد در وزارت ورزش حضور پیدا کند و در نهایت بعد از چند ماه این انتخابات ابطال اعلام شد.

بعد از چندی در اقدامی عجیب مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیک وردی را به عنوان سرپرست هیات فوتبال البرز انتخاب کرد تا انتخابات این هیات انجام شود.

طبق اخباری که از البرز به گوش می رسد برای برگزاری انتخاباتی که اکنون لغو شده مهندسی هایی برای رای گیری به نفع یکی از کاندیداها صورت گرفته و همین باعث شده تا برخی تخلفات به گوش فدراسیون فوتبال هم برسد.

طبق بررسی های صورت گرفته بیک وردی که به طور عجیبی مورد حمایت طالقانی و مدیرکل ورزش استان البرز است دارای سابقه 5 ساله مدیریت نیست. همین موضوع باعث شده تا خود مهدی تاج اعلام کند برای بررسی بیشتر صلاحیت کاندیداهای انتخابات هیات فوتبال البرز این انتخابات لغو شود. 

به نظر می رسد هیاهوی توجه به لیگ برتر در بحث فوتبال سبب شده تا برخی اتفاقات ناخوشایند و روابط پشت پرده ای در برخی استان ها فوتبال را به سمت ناپاکی ها ببرد و در این بین برخی افراد حتی پا را فراتر گذاشته و با سواستفاده از موقعیت خود حتی برخی از افراد خانواده خود را در تیم ها یا جایگاه های اداری جا داده اند. 

درست است که این روزها سر فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی گرم است و در بی خبری در حال بررسی این موضوع هستند اما شاید گاهی بد نباشد مهدی تاج برخی ناپاکی ها را در بین اعضای فدراسیون خود جستجو کند.

انتهای پیام/ر

نظر شما