شناسهٔ خبر: 31214224 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

محسن هاشمی:

باید کاری کنیم تا مردم در انتخابات 98 بازهم به لیست امید رأی دهند

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید کاری کنیم تا مردم در انتخابات 98 بازهم به لیست امید رأی دهند، گفت: سال ۹۸، سال قضاوت مردم در خصوص عملکرد لیست امید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در آغاز جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر از دیدارهای شهردار تهران با مراجع تقلید اظهار کرد: امیدواریم به‌زودی مجموعه دیدگاه‌های مراجع به منظور استفاده از آنها، در اختیار شورا و مدیران شهری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ و تأخیر صورت‌گرفته به‌واسطه تغییرات در مدیریت شهری افزود: امیدواریم با تلاش همکاران، این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق هرچه سریع‌تر مورد بررسی قرار گرفته و در مهلت مقرر و تا پیش از پایان سال تصویب و به تأیید مراجع ذی‌ربط برسد.
 
 وی ادامه داد: در بررسی لایحه بودجه ۹۸ می‌بایست از هرگونه هزینه‌های غیرضروری و تشریفاتی پرهیز شده و در جهت افزایش بهره‌وری در هزینه‌های خدمت‌رسانی، توجه به حمل و نقل عمومی در اولویت قرار گیرد؛ ما به‌طور جدی از مجموعه مدیریت شهری می‌خواهیم که هزینه‌های غیرضروری تشریفاتی را بر اساس اعتبارات حذف و بودجه را در اولویت‌ها هزینه کنند.

هاشمی تصریح کرد: تنها راهکار جلوگیری از روزمرگی و رکود در توسعه شهر و اولویت‌بندی مناسب پروژه‌ها و ارتقای کارایی، حذف رانت‌ها، سوءمدیریت‌ها و موازی‌کاری‌ها است.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه باید کاری کنیم تا مردم در انتخابات 98 بازهم به لیست امید رأی دهند، گفت: مطالبات مردم از مدیریت شهری بسیار جدی است و سال ۹۸، سال قضاوت مردم در خصوص عملکرد مدیریت شهری و لیست امید است و نتیجه قضاوت آن‌ها در آرای مردم در مجلس شورای اسلامی نشان داده خواهد شد.

وی همچنین از فراخوانده شدن دو عضو شورای شهر تهران به دادگاه سخن به میان آورد و گفت: اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ داد و آقای میرلوحی و خانم خداکرمی در این دادگاه‌ها نتوانستند از خود دفاع کرده و حکم اشد مجازات برای آقای میرلوحی صادر شد که امیدواریم در تجدیدنظر این مشکل حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص اظهارات آقای قالیباف شهردار اسبق تهران در صدا و سیما نیز گفت: این اقدام صدا و سیما غیرمنصفانه و ظلم به شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران بود که انتظار داریم ایشان خود را اصلاح و صدا و سیما فرصت پاسخگویی را فراهم کند.

انتهای پیام/۴۱۰۵/خ

نظر شما