شناسهٔ خبر: 31213716 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیر اجرایی همایش توسعه بازاریابی دیجیتال:

همایشی با رویکرد برندسازی و فروش/ لزوم توانمندسازی کسب و کارها در امر بازاریابی + لینک‌ثبت نام

نصر: مدیراجرایی همایش توسعه بازاریابی دیجیتال گفت: این رویداد با حضور چهره های شاخص ملی این حوزه با محوریت برندسازی و فروش در تبریز برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، رامین اکبری با بیان اینکه آمارها نشان‌می دهد، 8 درصد خرید و فروش در جهان از طریق اینترنت صورت می گیرد، گفت: امروزه برندهای بزرگ بخاطر توجه ویژه به حوزه دیجیتال با سرعت بیشتری نسبت به رقبای سنتی خود رشد می کنند که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای شهر تبریز در حوزه کسب و کار سعی ما بر این است با برگزاری همایش های تخصصی متعدد و با کیفیت، توانمندی های بالقوه جوانان، مدیران و فعالین اقتصادی را به حرکت های صحیح و سودآور تبدیل کنیم.

مدیراجرایی همایش با اشاره به اینکه همایش توسعه بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش که دهم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش اداره کل استاندارد برگزار خواهد شد، در راستای گسترش استفاده فضای دیجیتال برای بازاریابی بهتر محصول است، اظهار داشت: از چهره های شاخص ملی که موفقیت های بسزایی را در این حوزه کسب نموده اند می توان به مهندس عادل طالبی ( استراتژیست کسب و کارهای آنلاین، عضو هیئت مدیره کسب و کارهای اینترنتی)، دکتر محمد فاریابی ( عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز،ریاست انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی)، توحید علی اشرفی ( مدیر بازاریابی برند علی بابا، بنیان گذار برندیست) آیدین نامدار( مشاور و مدرس در حوزه کسب و کار) و وحید عباسپور(متخصص مارکتینگ در اینستاگرام) اشاره نمود.

وی که بنیانگذار بهار کارآفرینان استارت آپی نیز است، درباره نحوه برگزاری این همایش اذعان داشت: این همایش با همکاری و مشارکت 20 ارگان دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل به شرکت در این همایش دارند می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 7 اسفند ماه به سایتwww.bkstartupi.com مراجعه نمایند.

این گزارش حاکی است، همایش در مورخ 10/12/97 در سالن همایش اداره کل استاندارد واقع در ولیعصر خیابان استاندارد راس ساعت 15 برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کننده گان دراین همایش گواهی آموزشی نیز اهدا می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما