شناسهٔ خبر: 31213499 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حوادث جهان

زن عراقی 7 قلو زایید زن ۲۵ ساله عراقی با به دنیا آوردن هفت‌قلوهایش که به گفته پزشکان این کشور نخستین مورد «تولد هفت‌قلو» در تاریخ عراق محسوب می‌شود، خبرساز شده است.

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
به گزارش شبکه خبری الجزیره، این زن جوان که نامش فاش نشده اوایل هفته جاری در بیمارستان «البتول» استان «دیاله» عراق شش دختر و یک پسر را با زایمان طبیعی به دنیا آورد.سخنگوی رسمی اداره بهداشت منطقه‌ای اعلام کرده که این مادر در وضعیت سلامت کامل به سر برده و هر هفت نوزاد نیز مراقبت‌های لازم بهداشتی را دریافت کرده و در سلامت کامل هستند. این تولد در نوع خود در عراق بی‌نظیر است.
 
اهدای کتاب در ازای دریافت زباله
 
یک کتابفروشی در ایتالیا به کودکانی که زباله‌های بازیافتی خود را جمع‌آوری کرده و به کتابفروشی ارائه دهند کتاب رایگان هدیه می‌دهد. به‌گزارش گوود نیوز، کودکان مدرسه ابتدایی «سن روفو» در جنوب ایتالیا از این راه یاد می‌گیرند که زباله‌های پلاستیکی خود را جمع‌آوری کنند.این کتابفروشی و مسئولان مدرسه بر این باورند که این کار آموزش و تشویقی برای یاد‌گیری بازیافت زباله‌های پلاستیکی است که برای همیشه در ذهن‌شان باقی خواهد ماند و علاوه بر آن دانش‌آموزان و کودکان را نیز تشویق به کتابخوانی نیز خواهد کرد.
 
تیراندازی مرگبار در کارخانه امریکایی
 
تیراندازی در یک کارخانه در حومه شهر آرورا شیکاگو به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر از جمله پنج مأمور پلیس منجر شد.
به‌گفته پلیس، مرد تیرانداز گری مارتین، ۴۵ ساله از کارمندان همین کارخانه بوده که کشته شده است.تیراندازی حدود ساعت ۲ بعدازظهر جمعه آغاز شد و در حالی بسرعت به صدر اخبار امریکا راه یافت که رسانه‌ها همچنان سرگرم پخش ویژه برنامه‌هایی درباره نخستین سالگرد کشتار ۱۵ فوریه دبیرستانی در فلوریدا بودند. در جریان آن تیراندازی ۱۷ دانش‌آموز جان باختند.تیراندازی در محل کارخانه هنری پرت رخ داد که تولیدکننده واشرهای بزرگ است. انگیزه این تیراندازی مرگبار هنوز مشخص نیست.
 
نگهداری فــرزندان در قفس حیوانات 
 
زوج امریکایی که 4 فرزند خود را در قفس سگ‌ها نگهداری می‌کردند در پی شکایت همسایگانشان راهی زندان شدند.به‌گزارش یاهو، همسایه‌ها که از انتشار بوی بد این خانه به ستوه آمده بودند به پلیس شکایت کردند. مأموران نیز پس از ورود به این خانه 4 کودک خردسال این خانواده را داخل قفس سگ‌ها پیدا کردند. در حالی که همگی دچار سوء تغذیه شدید شده بودند.
این در حالی است که یخچال خانه پر از مواد غذایی بوده اما در یخچال با زنجیر و قفل بسته شده بود.
گزارش‌های پلیس ایالتی تگزاس نشان می دهد که کودکان اکنون تحت حمایت سازمان حفاظت از کودکان قرار گرفته و پدر و مادر سنگدل نیز به جرم کودک آزاری بازداشت شده‌اند.
 
44 روز زندگی با جسد مادر
 
زن امریکایی که جسد مادرش را 44 روز در خانه پنهان کرده بود از سوی پلیس بازداشت شد.به‌گزارش یاهو، این زن برای اینکه همسایه‌ها بوی بد جسد را متوجه نشوند از 60 خوشبوکننده هوا استفاده کرد. «ویتنی اوتلند» 55 ساله اهل بریستول امریکاست و جسد مادرش رز ماری 78 ساله را زیر 54 پتو پنهان کرده بود.متهم درباره انگیزه این کار حرفی نزده است. مأموران پلیس بیان کردند که همسایگان این زن از ناپدید شدن رز ماری تعجب کرده و از پلیس درخواست کمک کرده بودند.
 
 
 

کلمات کلیدی

زن عراقی 7 قلو زایید

اهدای کتاب در ازای دریافت زباله

تیراندازی مرگبار در کارخانه امریکایی

نظر شما