شناسهٔ خبر: 31213422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| والورده: در بازی‌های بعدی روی فرم برمی‌گردیم

R1015163/P/S3,1410/CT10 / R1015163/P35350/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - سرمربی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به ضعیف بودن عملکرد شاگردانش در مصاف با وایادولید اعتراف کرد و وعده بهبود آن را برای بازی‌های بعدی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال پیروزی خانگی و یک گله شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل رایو وایکانو در هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا، سرمربی این تیم ارنستو والورده اذعان داشت که عملکرد مردانش در این بازی چنگی به دل نمی‌زد، هر چند در بازی‌های بعدی اوضاع بهتر خواهد شد. این نتیجه در حالی در کارنامه آبی‌و اناری‌‌های کاتالونیا به ثبت رسید که آنها در بازی قبلی‌شان در خانه اتلتیک بیلبائو هم عملکرد ضعیفی داشتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. این پیروزی هم به لطف تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی برای تیم تحت هدایت والورده رقم خورد.

والورده در پایان بازی درباره دلیل افت عملکرد شاگردانش در یکی دو هفته اخیر و بازی مقابل رایووایکانو آن هم در شرایطی که این تیم در این هفته در لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیون است، گفت: در نیمه اول حملات ما روان نبودند و توپ با سرعت لازم به حرکت درنمی‌آوردیم. حریف سیستم بازی‌اش را تغییر داد اما ما نتوانستیم بازی مسلطی ارائه کنیم و بازی را به نفع خودمان به جریان درآوریم. عملکرد خوب دروازه‌بان حریف هم مزید بر علت شد. بعضی بازی‌ها را هم باید اینگونه برد، اگرچه بازی سه‌شنبه مقابل لیون برای ما چالشی دیگر خواهد بود.

والورده افزود: من دارم می‌بینم که تیم به بهترین شکل تمرین می‌کند تا برای بازی‌ها آماده شود و دوباره روی فرم برگردد. گاهی اوقات شما نمی‌توانید در تمام بازی‌های‌تان فوق‌العاده باشید اما الان ما 4 بازی مهم پیش رو داریم که باید قدم به قدم برای آنها آماده شویم.

سرمربی بارسلونا سپس درباره عملکرد دو بازیکنش، جرارد پیکه که تحسین‌برانگیز ظاهر شد و کوین پرینس بواتنگ که ضعیف نشان داد، توضیحاتی ارائه کرد.

او اظهار داشت: پیکه فوق‌العاده بازی کرد و من فکر می‌کنم که دارد کارش را خوب انجام می‌دهد و می‌تواند فشار انجام کلی بازی را تحمل کند و به همین دلیل هم من به او اعتماد دارم. خداحافظی پیکه با تیم ملی، روی او تأثیر منفی نگذاشته است. در مورد بواتنگ هم باید بگویم که او در مقطع دشواری از فصل به ما ملحق شده است و کار شما وقتی که به صورت منظم با تیم تمرین نداشته‌اید سخت می‌شود. او تا الان به ما کمک کرده است و بعد از این هم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما