شناسهٔ خبر: 31213304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز به کار ۴۰ و هشتمین جشنواره فیلم رشد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آغاز به کار ۴۰ و هشتمین جشنواره بین الملی فیلم رشد در مدارس شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: این جشنواره با هدف بهرهگیری از رسانه‌های دیداری در درک بهتر و تعمیق یادگیری در دانش آموزان، در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمایش فیلم با ایجاد فضای شور و هیجان در مدارس توام است، افزود: دانش آموزان با استفاده از امکانات کلاس هوشمند در پخش محتوا‌های چند رسانه‌ای از جمله فیلم و انیمیشن می‌توانند در فضای نشاط آور و مولد انگیزه، از آموزش‌های علمی و تربیتی بهره‌مند شوند.

عبدی پور بیان کرد: ۲۲ عنوان فیلم در دوره اول و دوم ابتدایی، ۲۱ عنوان فیلم ویژه در دوره متوسطه و ۷ عنوان فیلم ویژه فرهنگیان در چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد در مدارس بهبهان نمایش داده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: نقش موثر و عمیق هنر نمایش بر مخاطبان و بیندگان نشان می‌دهد که در دنیای امروزی رسانه‌های آموزشی می‌توانند سریعتر و بهتر مفاهیم علمی را به دانش آموزان منتقل کنند.

 یحیی قدری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در راستای برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی و با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل و دنیای واقعی کسب و کار، بازارچه کارآفرینی و مهارت ورزی در دبیرستان دوره اول شهید نحوی با شور و استقبال دانش آموزان برپا شد.

وی افزود: در این بازارچه که در قالب 42 غرفه فروش و عرضه کالا برگزار شد، دانش آموزان آموخته های تئوری کلاس درس را به صورت عملی و کاربردی در تهیه و تولید انواع محصولات داخلی نمایش دادند و با اشتیاق به تبلیغات و جذب مشتری برای فروش تولیدات خود پرداختند.

قدری عنوان کرد: کشف استعدادها و توانایی های فردی و گروهی دانش آموزان در زمینه های مختلف و ایجاد حس اعتماد به نفس و همیاری را می توان از دیگر اهداف مهم برگزاری این بازارچه کارآفرینی عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: در بازارچه کار آفرینی دبیرستان شهید نحوی صنایع دستی، گل و گیاه، نقاشی، مواد غذایی، شیرینی پزی و دیگر تولیدات دانش آموزیبا همکاری دبیران و والدین، در معرض دید مراجعین قرار گرفت.

انتهای پیام/م

برپایی بازارچه کار آفرینی

نظر شما