شناسهٔ خبر: 31211635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استخر تخصصی شیرجه در تبریز بر اساس آمایش سرزمینی افتتاح شده است/ کلاس ساویچ می‌تواند فرصت مغتنمی باشد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ما در شیرجه با افتتاح نخستین استخر تخصصی این رشته در تبریز که توسط وزیر محترم ورزش و جوانان انجام شد گام مهمی در این رشته برداشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قرار است یک دوره کلینیک مربیگری واترپلو زیر ساویچ قهرمان  سابق المپیک در روزهای ۴ الی ۶ اسفند ماه در تهران برگزار شود.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، به خبرنگار برنا گفت: هفته گذشته یک دوره مربیگری پیشرفته شنا زیر نظر کوترا از مدرسان برجسته فدراسیون جهانی داشتیم و به دنبال ارتقاء سطح مربیگری در رشته‌های شنا شیرجه وواترپلو هستیم.

وی افزود: هفته گذشته آقای میخایل چیریچ در روزهای گذشته برای آشنایی داوران و مربیان کشور با تازه ترین قوانین واترپلو کلاسی را برگزار کرد و کلاس آقای ساویچ می‌تواند فرصت مغتنمی برای مربیان و علاقمندان این رشته باشد تا بتوانند با دانش روز این رشته آشنا شوند.

کاپیتان پیشین تیم ملی واترپلو کشورمان در ادامه تصریح کرد: ما در شیرجه نیز با افتتاح نخستین استخر تخصصی این رشته در تبریز که توسط وزیر محترم ورزش و جوانان انجام شد گام مهمی در این رشته برداشتیم و این استخر بر اساس آمایش سرزمینی و وجود استعدادهای زیاد در استان آذربایجان شرقی انجام شد.

رضوانی در ادامه گفت: طی سفری که آقای دکتر صالحی امیری، ریاست کمیته ملی المپیک، به کرواسی داشت، ما در آنجا قرار شد در زمینه شنا و واترپلو تفاهماتی برای همکاری داشتیم که بخشی از آن در حال انجام است. البته ما در شیرجه هم در تلاش هستیم یک مدرس از کره بیاوریم و یک اردوی کوتاه مدت نیز در این کشور برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به برگزاری رقابت‌های معتدد در دهه مبارک فجر و برگزاری لیگ در رشته‌های مختلف که در اواخر خود قرار دارند، پیرامون رشته شنا عنوان کرد: در شنا سعی کردیم ساختار شنا در ایالات متحده را پیاده کنیم و یک مدیرفنی خارجی را برای این رشته در نظر گرفته‌ایم و در تلاش هستیم یک مربی دائم را نیز در حد کوترا به کار بگیریم تا بر کار رشته‌های مختلف در رده‌های سنی مختلف نظارت کند.

نظر شما