شناسهٔ خبر: 31211534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیئت ورزشی بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مالی روبه‌رو است

R41452/P/S6,69/CT15 / R41452/P1357/S6,69/CT15

رئیس هیئت ورزشی بولینگ بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت ورزشی بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مالی روبه‌رو است.

صاحب‌خبر -

شاپور عنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از یاسوج اظهار داشت: برای حضور مسئولان ورزش و جوانان در برنامه‌های هیئت بولینگ بیلیارد و بولس دعوت می‌کنیم ولی در 90 درصد برنامه‌ها حضور پیدا نمی‌کنند.

وی مهمترین مشکل هیئت‌های ورزشی استان را کمبود اعتبار دانست و افزود: کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان ناچیز بوده و راه به جایی نمی‌برد که انتظار می‌رود افرادی که وضعیت مالی مطلوبی دارند در این زمینه ورود کنند.

عنبری با تاکید بر اینکه به طور حتم در صورت وجود اسپانسر مالی شاهد رشد و شکوفایی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف هستیم عنوان کرد: مشکل اصلی هیئت ورزشی بولینگ بیلیارد و بولس استان به عنوان یکی از 10 استان برتر کشور عدم حمایت‌های معنوی است

وی قهرمان پروری، ساختن اکادمی بولینگ و کار بر روی استعدادها را از مهمترین برنامه‌های در دستور کار این هیئت ورزشی عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود کمک‌های مادی و معنوی مسئولان با هدف رفع مشکلات موجود بیش از پیش باشد.

رئیس هیئت ورزشی بولینگ بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 200 عضو سازماندهی شده، 800 عضو و ورزشکار  و 4 هزار عضو همگانی در تمامی شهرستان‌های استان داریم.

عنبری خاطرنشان کرد: کلاس آموزشی-استعدادیابی و ارتقاء سطح جوانان زیر 15 سال استان با حضور محمدعلی پردل بازیکن و قهرمان کشور و رنکینگ اول ایران در رشته پاکت بیلیارد از 25 بهمن ماه تا عصر روز 26 بهمن ماه با حضور 20 نفر از استعدادهای نوجوان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه پردل رنکینگ اول ایران در رشته پاکت بیلیارد استعدادهای استان را فراتر از انتظار تصور کردند، ادامه داد: ادامه این روند در بین سنین پایه می‌تواند آینده بیلیاردی استان را تضمین کند.

عنبری با اشاره به اینکه در حاشیه این کلاس به نفرات برتر مسابقات دهه مبارک فجر جوایزی اهدا شد، تصریح کرد: این جوایز به  نفرات اول تا سوم لیگ پتانک و بازیکن اخلاق لیگ پتانک، چهار نفر از بازیکنان مسابقات ایت بال بانوان، سه نفر از برندگان مسابقات تن بال آقایان و به 20 نفر از جوانان زیر 15 سال اهدا شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما