شناسهٔ خبر: 31211488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار نکا:

74 درصد بودجه شهرداری نکا محقق شد/ شهرداری نکا مشکلی ندارد و برخی در حال فرافکنی هستند

شهردار نکا از تحقق 74 درصدی بودجه شهرداری نکا خبر داد و گفت: تا پایان سال تلاش داریم تا کل بودجه محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمهدی احمدی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از 35 میلیارد تومان بودجه سال 97 تاکنون 26 میلیارد تومان محقق شد.

وی اظهار کرد: از 35 میلیارد تومان بودجه سال 97 با برنامه ریزی انجام شده 34.9 درصد جاری و 65.1 درصد بودجه عمرانی بوده است و تلاش شد تا در بخش عمرانی با قوت بیشتری وارد عمل شویم.

احمدی با اعلام اینکه طرح تفضیلی نکا در حال انجام است؛ خاطر نشان کرد: شهر نکا تاکنون فاقد طرح تفضیلی بود و با اجرایی شدن آن، اصول و ضوابط شهرسازی رعایت و ساخت و سازها اصولی می شوند.

شهردار نکا همچنین در مورد بدهی و درآمد شهرداری نکا گفت: در حال حاضر براساس بدهی ثبت شده در سیستم شهرداری نکا 7 میلیارد و 800 میلیون تومان بدهی و همچنین 4 میلیارد تومان بدهی استاد داریم و 30 میلیارد تومان طلب دارد و یک ریال به بیمه و دارایی بدهکار نیست مگر اینکه بدعی از گذشته باقی مانده باشد.

این مسئول ادامه داد: در وصول مطالبات سخت گیری های خاص خود را داریم و معتقدیم انبوه سازان و افرادی که طلب های فراوان به شهرداری دارند باید نسبت به پرداخت بدهی ها اقدام کنند اما در مورد بدهی نوسازی و کسب پیشه مردم و شهروندان عادی، سخت گیری نداریم.

احمدی افزود: حقوق همه کارکنان ماهانه پرداخت می شود و هیچ حقوق معوقی نداریم و در مجموع، شهرداری نکا هیچ مشکلی ندارد و برخی تنها در حال فرافکنی هستند.

وی با اشاره به بحث تفکیک زباله از مبداء گفت: نکا از محدود شهرهای استان مازندران است که طرح تفکیک زباله از مبداء را اجرایی نکرده است و این در حالیست که برای اجرای این طرح در شهریور ماه 97 بعد از مطالعات، مکاتبات با شورا انجام شد اما شورا در بهمن ماه 97 و بعد از 5 ماه مصوبه داد و اجرایی می شود.

شهردار نکا بیان داشت: در بحث تفکیک زباله از مبداء نیازمند مشارکت همه شهروندان هستیم و امیدواریم در این بخش با تلاش همه جانبه شهروندان، نتایج خوبی حاصل شود.

 

نظر شما