شناسهٔ خبر: 31211366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۹، صعود ۶ پله‌ای رتبه دانشگاه سمنان در وبومتریکس

بر اساس جدید ترین رتبه ‌بندی وب ‌سایت دانشگاه‌های جهان در ژانویه ۲۰۱۹ دانشگاه سمنان توانست در رتبه بندی وبومتریکس جایگاه ۱۸۷۴ جهانی و جایگاه ۲۶ را در سطح کشور کسب نماید

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: اخیراً  وبومتریکس لیستی را منتشر کرده و در آن دانشگاه‌های ایران را از نظر حضور و فعالیت آموزشی و پژوهشی آنها در وب‌ سایت هایشان مورد بررسی قرار داده که دانشگاه سمنان رتبه ۲۶ را در کشور کسب کرده است .

 دکتر سیف الله سعدالدین با بیان اینکه بر اساس این رتبه بندی دانشگاه سمنان در خاور میانه رتبه ۹۰ را به خود اختصاص داده است تصریح کرد : رتبه دانشگاه سمنان  نسبت به رتبه بندی قبلی در سال ۲۰۱۸  شش پله صعود داشته است.

وی افزود : این رتبه‌بندی وسیع‌ ترین رتبه‌بندی در جهان است که بر اساس آن هزاران  دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی جهان بر مبنای چهار شاخص اصلی رتبه‌بندی می شوند.

دکتر سعدالدین ادامه داد : تعداد صفحات وب دانشگاه در گوگل، تعداد لینک‌های برقرار شده از سایر سایت‌ها به سایت دانشگاه، تعداد استنادات از نویسندگان برتر بر اساس منبع گوگل اسکولار  و درنهایت تعداد مقالات کیفی دانشگاه از جمله شاخص های این رتبه بندی است .

۴۶

برچسب‌ها:

نظر شما