شناسهٔ خبر: 31211063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیئت بوکس لرستان:

سلسله ظرفیت میزبانی اردوهای تیم ملی بوکس را دارد

خرم آباد- ایرنا- رئیس هیئت بوکس لرستان گفت: شهرستان سلسله توانایی برگزاری اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات بوکس غرب کشور را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت اعتمادیان شنبه شب در دیدار با فرماندار سلسله در دفتر فرماندار با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای بالای شهرستان سلسله در رشته بوکس، اظهار داشت: بیشترین کلاس های آموزشی این رشته به تعداد 13 دوره در شهرستان سلسله برگزار شده و این امر نشانگر پتانسیل و ظرفیت های بالای این شهرستان در رشته بوکس است.
وی افزود: اکنون سمت و سوی برنامه های وزارت ورزش و جوانان نیز به سمت توجه به این رشته وزشی است.
رئیس هیئت بوکس لرستان با اشاره به وجود ورزشکاران الشتری توانمند در تیم ملی بوکس، افزود: به جرات می توان گفت که شهرستان سلسله از همه شهرستان های کشور در زمینه بوکس فعال تر است لذا باید تلاش کنیم که این شهرستان پایلوت آموزش و کمپ های تیم ملی کشور باشد.
فرماندار سلسله نیز در این دیدار با تاکید بر نقش مهم ورزش بر سلامت جسمی و روحی افراد، گفت: ورزش اگر به صورت حرفه ای دنبال شود می تواند به درآمدزایی نیز منجر شود.
شریف خسروی با اشاره به وضعیت مناسب ورزش شهرستان سلسله، عنوان کرد: شهرستان سلسله دارای ورزشکاران ارزشمند رده ملی در رشته های مختلف ورزشی است که باعث افتخارآفرینی و سربلندی برای شهرستان شده اند و لذا نیازمند توجه و حمایت هستند.
فرماندار سلسله با اشاره به بضاعت های اندک شهرستان، گفت: با وجود محدود بودن بضاعت ها، پیگیر برطرف شدن مشکلات پیش روی برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در شهرستان خواهیم بود.
7265/6060

نظر شما