شناسهٔ خبر: 31210851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می‌دهد

تجمع بانوان بهبهانی در اعتراض به بی‌احترامی به قرآن در بهبهان

کانون بانوان فرمانداری بهبهان سالانه برگزارکننده نمایشگاه‌های فروش محصولات بانوان است. اما در روزهای گذشته منبع یکی از شایعات شهرستان بهبهان شد و موضوع توهین به مقدسات اسلامی در کلاس بازاریابی این کانون در فضای مجازی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، کانون بانوان فرمانداری بهبهان سالانه برگزارکننده نمایشگاه‌های فروش محصولات بانوان در سطح شهرستان است. اما در روزهای گذشته منبع یکی از شایعات شهرستان بهبهان شد و موضوع توهین به مقدسات اسلامی در کلاس بازاریابی این کانون در فضای مجازی منتشر شد.

یکی از شرکت‌کننده‌ها در کلاس بازاریابی کانون بانوان فرمانداری بهبهان به خبرنگار فارس گفت: امسال کانون بانوان فرمانداری بهبهان قبل از برگزاری نمایشگاه کلاسی را برای بانوان تحت عنوان بازاریابی برگزار کرد. فردی را برای تدریس از اهواز دعوت کردند که در کلاس گفت کتابی معرفی می‌کنم که در سال 2016 پرفروش‌ترین کتاب در آمریکا شد و از نظر من از قرآن ارزشمندتر است.

تجمع بانوان بهبهانی در اعتراض به بی‌احترامی به قرآن

پس از انتشار این موضوع در فضای مجازی و مطلع شدن مردم از بی‌احترامی یک فرد به قرآن در شهر بهبهان، صبح شنبه تعدادی از بانوان شهر بهبهان در اعتراض به کلاس‌های برگزار شده مقابل ساختمان فرمانداری بهبهان تجمع کردند. این افراد خواستار برخورد جدی مقامات قضایی با برگزارکننده این کلاس‌ها بودند.

نیره سعادتی مشاور و رئیس کمیسیون امور زنان و خانواده فرمانداری بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه در سطح شهر بهبهان برای بانوان، اظهار کرد: مقرر شد در روز 29 بهمن نمایشگاهی به مناسبت هفته زن و میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار شود و در همین راستا کلاسی برای بانوان در خصوص مشتری مداری برگزار کردیم که تمامی بانوانی که مایل به داشتن غرفه در نمایشگاه بودند باید حتماً در این کلاس شرکت می‌کردند.

وی افزود: در روز پنج‌شنبه 25 بهمن این کلاس با دعوت یک مدرس از پارک علم‌وفناوری خوزستان که از طرف دانشگاه معرفی شده بود و با حضور بانوان برگزار شد.

رئیس کمیسیون امور زنان و خانواده فرمانداری بهبهان عنوان کرد: این مدرس در حین تدریس کتابی را معرفی کرد و به منظور نشان دادن اهمیت کتاب بیان کرد: «مثل قرآن که کتابی بااهمیت است، این کتاب نیز در حوزه مشتری مداری بااهمیت است.»

وی گفت: همان شب این فرد از سوی فرماندار بهبهان برای توضیحات احضار شد و اظهار کردند که منظوری نداشتند و عذرخواهی کردند.

سعادتی گفت: فرماندار با بانوانی که تجمع کرده بودند صحبت کردند و اعلام کردند که موضوع را همان شب پیگیری کردند.

مقامات قضایی وعده پیگیری دادند

حجت‌الاسلام سید قدرت الله ناصری امام‌جمعه بهبهان در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: این فرد در صحبت با من ابراز ندامت کرد و اظهار کرد من در کلاس گفتم: «این کتاب مثل قرآن برای من بااهمیت است.». اگرچه من نقل‌های دیگری هم شنیدم که گفته شده این فرد اظهار کرد که این کتاب از قرآن با ارزشمندتر است.

وی افزود: راهی برای فهم درون قلب انسان‌ها وجود ندارد جز آن چیزی که از زبان آن‌ها خارج می‌شود. در آن جلسه هم افرادی به نشان اعتراض از کلاس خارج شدند و تعدادی از مردم نیز پس از مطلع شدن از موضوع شاکی شدند.

امام‌جمعه بهبهان با اشاره به این‌که در نماز جمعه بهبهان نیز به این موضوع اشاره شد، عنوان کرد: با مقامات قضایی تماس گرفته شد و صحبت کردیم. مقامات قضایی وعده پیگیری این موضوع را دادند.

انتهای پیام/

نظر شما